Terug

geld van rekening zonder toestemming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. B.

Naar: Jims Fitness

16/11/2021

Beste,Ik heb me ingeschreven op 23/9 tijdens de promotie van 6 weken voor €1. Bij de inschrijving is er het één en ander fout gelopen waardoor 1 van de medewerkers de periode heeft verlengd naar 9 weken. Mijn eerste betaling zou dus begin december zijn.Nu is er wel al na 4 weken een betaling geweest. Ik ben hiervoor al naar de club geweest, maar daar hebben ze laten weten dat ik hiervoor met de klantendienst contact moet opnemen. Niets van contactgegevens gekregen. Ik moest het zelf maar uitzoeken. Verschillende malen gebeld, gemaild, maar nog steeds geen antwoord. Hier beloven ze jou gratis weken te geven, maar na de inschrijving laten ze je meteen betalen .Graag het bedrag van 28,99 terugstorten.

Berichten (2)

Jims Fitness

Naar: Y. B.

23/11/2021

Mevrouw heeft 6 weken gratis gekregen.Wij domicilieren steeds per periode van 4 weken, telkens 1 week voorafgaand de volgende periode van 4 weken. Haar eerste betalende periode was 07/11 en er werd dus gedomicilieerd op 26/10.Van 9 weken gratis hebben wij geen weet.Van Laecke Linda Ledenadministratie/Administration MembresJIMS NVGuldensporenpark 100 - blok K9820 MerelbekeT:+32 9 396 11 81M: linda.vanlaecke@jimsfitness.com

Y. B.

Naar: Jims Fitness

23/11/2021

Voila net zoals ik zei. Je krijgt eerst promotie van 6 weken, maar na 4 weken moet je betalen. Die 9 weken heb ik gekregen omdat ik 2x ben ingeschreven en dus heb ik 2x 1euro moeten betalen. En omdat de inschrijving zo een soep was, heb ik er nog een week bijgekregen. Kan je vragen aan de Nederlandse jongen in Rooigem.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform