Terug

geld van rekening gehaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Proximus

08/10/2020

Beste,Maandag 28/09 is er plots een domiciliering van 81,72Euro van mijn rekening gegaan door Proximus. Nu ik had geen openstaande rekening en geen domiciliering lopen. Op Dinsdag 29/09 heb ik telefonisch contact gehad met proximus maar toen konden ze mij nog niet verder helpen omdat het bedrag nog niet op hun rekening zou staan. Er werd mij beloofd dat ik terug gebeld zou worden Donderdag 01/10 om 10u. Donderdagnamiddag heb ik zelf weer moeten bellen omdat ze mij niet hadden terug gebeld. Dit proces heeft me al uren tijd gekost omdat je daar geduld moet hebben voor je iemand aan de lijn krijgt. Uiteindelijk heel mijn verhaal opnieuw moeten want niemand wist van iets. Na een hoop gedoe zijn we er achter gekomen dat het de domicilering van mijn exvrouw is die van mijn rekening is afgegaan. Dat dit kan vind ik hallucinant. Nu word mij aan de lijn verzekert dat dit in de toekomst niet meer zou gebeuren, maar ik zou zelf moeten gaan vragen voor mijn geld bij mijn ex vrouw (zonder zelfs een bewijs). Ik heb geeisd dat zij het geld gewoon terug op mijn rekening storten en liefst zo vlug mogelijk, ten slotte heb ik met heel de situatie niks te maken en is mijn geld gewoon gepikt van mijn rekening. Dit was geen probleem en begrepen ze volledig en werd mij beloofd dat dat bedrag zo vlug mogelijk werd teruggestort. Onder tussen zijn we 08/10/2020 en heb ik mijn geld nog steeds niet gezien.

Berichten (3)

Proximus

Naar: H. D.

09/10/2020

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Wij hebben spijtig genoeg de vraag van de klant niet kunnen behandelen wegens ontbrekende klantgegevens. Kan de klant ons een contactnummer bezorgen.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970001289]

H. D.

Naar: Proximus

09/10/2020

Geachte Proximus,Ik heb al mijn gegevens al 2x volledig doorgegeven, elke keer als ik bel, en al 5x gedaan heb, moet ik ook mijn telefoonnummer geven. Zo wou ik deze morgend ook bellen om mijn gegevens nogmaals door te geven zoals u gevraagd hebt. Telkens krijg ik dan in het keuze menu de vraag of ik bel ivm het geschil dat geopend is vorige week, als ik dan ja aanduid krijg ik de melding dat jullie er mee bezig zijn en dat ik spoedig iets zal horen en is de lijn weg. Dus dan vraag ik mij af welke gegevens jullie missen als ik niet eens geholpen kan worden over het geschil. Nu heb ik wel 2x gevraagd om me een bevestings sms te sturen en die aanvraag referentie kan ik wel meegeven via deze weg. Vorige week was dit 46363578 en sinds gisteren is het nieuw aanvraag referentie nummer en dat is 46422922.Zeer spijtig dat ik hier al enkele uren tijd in moet steken om geld dat gewoon gepakt is van mijn rekening, en zeer spijtig gezien ik al jaren een trouwe klant ben bij Proximus!MvgHans D

Proximus

Naar: H. D.

12/10/2020

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Nogmaals heeft de klant een dossier geopend zonder zijn contactnummer of é-mailadres te vermelden. Hoe kunnen wij zo de klant bereiken? Bedrag van 81,72 euro dat foutief is afgegaan van zijn bankrekening corrigeren we met factuur 7049649996 van 05/10/2020 dicht te boeken. Factuur van oktober moet de klant dus niet meer betalen. De overige 9,23 euro zullen we aftrekken van de factuur van november.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192970079049]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform