Terug

Geld van rekening gehaald zonder toestemming

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Hubside

10/11/2022

BesteIk heb me een paar weken geleden laten overtuigen door medewerkers van Hubside om een proefabonnement te nemen bij hen. Er werd een gratis powerbank belooft en ik kon volgens hen mijn abonnement opzeggen wanneer ik wou (na de proefperiode). Ik heb hubside (voordat de proefperiode voorbij was) verschillende mails gestuurd om te laten weten dat ik mijn abonnement wou annuleren. Ik heb hier nooit reactie op gehad. Vandaag kijk ik op mijn rekening en opeens is er €105 euro ervan gehaald door hubside: er staat domiciliëringsopdracht door SEPA Dit kan toch niet!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform