Terug

Geld van mijn rekening maar geen boeking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

A. H.

Naar: BOOKING.COM

23/05/2025

Hallo, Mijn vriendin en ik probeerden maandagavond 19 mei 2025 een reservatie te maken voor kamer met ontbijt voor 2 personen in B&B HOTEL Paris Porte de Bagnolet, van woensdag 28 mei tot zaterdag 31 mei. Toen we echter bij de betaalpagina kwamen, scande ik de bancontact QR-code scande en betaalde ik 322,53 euro. Alleen: er gebeurde verder niets op de website. Dus de betaalpagina bleef openstaan, er kwam niet op ‘payment accepted’. We kregen dus ook geen bevestiging via mail en kunnen geen boeking terugvinden via ons account. Maar de betaling van 322,53 euro is WEL van mijn rekening gegaan! Bewijs in bijlage. Ik heb al tig mails gestuurd, en al 1x met iemand uit de UK en 2x met iemand uit NL aan de lijn gehangen. Zij beloven allemaal het dossier voor mij door te zetten naar hun financiële dienst, maar telkens ik hun mijn betaalbewijs bezorg hoor ik niets meer?? Ik geloof dit echt niet, door een fout langs de kant van booking.com heb ik ten onrechte geld betaald - en toch neemt niemand mijn vraag serieus. Wij willen dus uiteraard een refund. Kan u aub zo snel mogelijk laten weten hoe wij ons geld kunnen terugkrijgen? Mvg Aram Heylen & Jolien Bogaerts 0494 24 79 72

Bemiddeling door Testaankoop 25 mei 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform