'”-'”-'”-'”Reply above this line.Beste,Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen. Uw persoonlijke aanvraagnummer is SUPPORT-424828.Wegens drukte kunnen we helaas niet alle vragen binnen onze normale termijn behandelen. Onze excuses voor deze vertraging. Het is niet nodig om ons meerdere e-mails te sturen.Houd er rekening mee dat als u geen details heeft toegevoegd over het probleem dat u ondervindt, deze e-mail niet zal worden behandeld.Dank u voor uw geduld.Met vriendelijke groet,Het Payconiq by Bancontact team'”Bonjour,Nous vous remercions de nous avoir contactés. La référence de votre demande est SUPPORT-424828.Malheureusement, en raison de l'affluence, nous ne sommes pas en mesure de répondre à toutes les demandes dans les délais habituels. Nous nous excusons pour ce retard. Il n'est pas nécessaire de nous envoyer plusieurs e-mails.Veuillez noter que si vous n'avez pas inclus les détails du problème que vous rencontrez, nous ne serons malheureusement pas en mesure de vous aider, et cet email ne sera pas traité.Nous vous remercions pour votre patience.Cordialement,L'équipe de Payconiq by Bancontact'”Dear,Thank you for contacting us. Your personal request number is SUPPORT-424828.Unfortunately, due to busy times, we are not able to handle all inquiries within our normal time frame. We apologize for the delay. It is not necessary to send us multiple emails.Please do note that if you didn't include the details about the problem you are encountering, this email won't be treated.Thank you for your patience.Kind regards,The Payconiq by Bancontact teamView request: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-424828?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6IjQ3NWQyNzlkNDE3NDU1NjVlNmM4M2I5YjlmYWMxZmY3YzZmYWYzMDQwNGEyZjUzMzA0ZTE4MDkxMGQxNWNmNjEiLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoiMjk3NDciLCJpc3N1ZSI6IlNVUFBPUlQtNDI0ODI4In0sImV4cCI6MTcwMTc2MjcxMywiaWF0IjoxNjk5MzQzNTEzfQ.r9FBVfmQQ4mRHifOeULFHVBPX0qSa9ELUVHr41eSP70andsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:/ayconiqbe.atlassian.net/servicedesk/customerortal/1/SUPPORT-424828/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0Z3QiOiJhbm9ueW1vdXMtbGluayIsInFzaCI6IjY2OWQ3ZGZmNzVjMzU5NzhhMjAzYjY2Y2IyMzhhMjBiZWNjZDVjYjA5NjdmM2Y2ZGI0ZTIyNzBiNjNiODE2ZjciLCJpc3MiOiJzZXJ2aWNlZGVzay1qd3QG9rZW4taXNzdWVyIiwiY29udGV4dCI6eyJ1c2VyIjoicW06Mjk1ZjA0NDItYWFlZS00MjYwLThmNzAtM2M5ZDBhMTM4YzJkOjE4ODcxZmNmLTVlOTktNGNkZS1iMzQ5LTU0MjFiMWNjYmIxMSIsImlzc3VlIjoiU1VQUE9SVC00MjQ4MjgifSwiZXhwIjoxNzAxNzYyNzEzLCJpYXQiOjE2OTkzNDM1MTN9.S1vLrDRN99l7zxIRYG_xpE8n0bD2QbK_UWCRGQ41r6QThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Help Center, powered by Jira Service Desk, sent you this message.s:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=payconiqbe