Terug

Geld van cadeaubon verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: ZALANDO

03/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Voor kerstmis heb ik een Zalando cadeaubon gekocht voor mijn vrouw ter waarde van 100euro We stellen echter vast dat bij het invoeren van de code van de waardebon, er slechts 37euro op de bon staat ipv de aangekochte 100euro. Na meermaals contact te hebben met de klantendienst, wil men alleen meedelen dat het verdwenen bedrag is opgebruikt door iemand anders met een ander bestelnummer, maar wil men geen verdere actie ondernemen of details delen over de persoon die dit geld gestolen heeft. De code van de waardebon werd met niemand gedeeld, dus het gaat hier zeker om ofwel een fout bij Zalando ofwel diefstal door onbekende. Daarom verzoek ik u onverwijld actie te ondernemen hiertegen om zo ons gestolen tegoed te recupereren Met vriendelijke groeten, Kristof moens Bijlage: - Kopie factuur

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform