Terug

Geld terugstorten.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Q. W.

Naar: Koop & Spaar

09/04/2024

Vanaf 2022 is er steeds onopgemerkt maandelijks 15 euro van mijn kredietkaart afgeschreven, omdat mijn uittreksel pas na een dag of 2 wordt bij gewerkt en omdat ik moeilijk in mijn app kon, is dit mij niet direct opgevallen, maar ik heb nooit een abonnement met dit bedrijf afgesloten en ik weet echt niet hoe ze aan mijn gegevens zijn gekomen. Ik had wel een tijdje een vermoeden dat er geld van mijn kredietkaart verdween, maar vandaag ging ik naar de bank en toen hebben ze dit ontdekt. Ik heb mijn kredietkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Ik wil graag mijn geld teruggestort.

Berichten (1)

Koop & Spaar

Naar: Q. W.

11/04/2024

Uw lidmaatschap is geannuleerd REF: Beste heer-mevrouw Williams, Wij hebben uw klacht via Test-Aankoop goed ontvangen en hebben u vanuit ons klantenservice team een persoonlijke e-mail gestuurd. Wij hopen uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u ons emailen naar ledenservice@koopenspaar.be of bellen naar 0800 81 694 (maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 18.00 uur). Hiermee hopen wij u voldoende gea¯nformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Customer Service Koop en Spaar Met vriendelijke groet,Het Koop en Spaar Teamwww.koopenspaar.beledenservice@koopenspaar.be0800 81 694 ** (bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 09:00 - 18:00) Over ons Algemene voorwaarden verklaring en Cookieverklaring Veelgestelde vragen (FAQ) Contact Het Koop en Spaar-programma, dat wordt beheerst door de gebruiksvoorwaarden van de service, is een programma dat wordt aangeboden door het bedrijf Webloyalty Sàrl (een bedrijf naar Zwitsers recht met een kapitaal van 100.000 Zwitserse frank waarvan het hoofdkantoor is gevestigd op Avenue Reverdil 8, 1260 Nyon (Zwitserland) en geregistreerd bij het RC van Vaud onder het nummer CHE-344.043.246). De klantenservice is bereikbaar op 0800 81 694 (gratis vanaf een vaste lijn in Belgie van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00, behalve op Belgische feesagen). Copyright © 2024 WEBLOYALTY.Original Message Follows: ------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform