Terug

Geld terug krijgen Emma-matras

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. G.

Naar: EMMA Matelas

20/12/2023

Ik heb een boxspring proberen bestellen via de officiele website van Emma Matras. Ik heb dit 6 keer geprobeerd en evenveel keer zei de website, betaling niet aanvaard. Na 6 keer heb ik het opgegeven. Later die avond kijk ik op mijn rekening en zie ik dat de boxspring 2 keer van mijn rekening gegaan is voor een totaal van rond de 4000€. Ik heb contact opgenomen met Emma matras via mail, 3 keer gemaild, nooit antwoord gekregen. 5 keer gebeld en dan kom ja na veel vijven en zessen op een callcenter terecht waar ik telkens bijna een half uur aan de lijn heb gehangen. Er is tevens een aangetekend schrijven naar de hoofdzetel in Duitsland gestuurd, nooit antwoord gehad. Moraal van de zaak, 3 weken nadat het van de rekening gegaan is, is mijn geld nog steeds niet terug gestort en is er niets besteld. Men zij dat het 7 tot 14 dagen kan duren voor het geld op de rekening staat. Ik wacht meer dan 14 dagen en geen geld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform