We hebben een bestelling gezet op zalando voor een bedrag van 114,95 euro met als optie betaling op factuur, wij hadden de factuur betaald maar mijn moeder had in plaats van de bestellingnummer in te vullen bij bestellingnummer de referentie nummer ingevoerd. uiteindelijk kregen we een aanmaning tot een betaling van een bedrijf, Daarna hadden we door dat we de verkeerde nummers hebben ingevuld en we vroegen aan de service van zalando om onze geld terug te storten en ze zeiden of we het konden bewijzen dat we het hebben gestort en we hadden de overschrijving doorgestuurd. Na dat we het hebben doorgestuurd ze zeiden dat ze het bedrag al terug hebben gestort maar we hadden niets gekregen, we hadden daarna gebeld naar onze representatieve van de beank en hij zei dat we een bewijs nodig hebben van zalando dat er effectief een transactie plaatsvond naar ons toe. We hadden een mail gestuurd naar zalando met een vraag naar een bewijs en uiteindelijk na zelfs een maand hebben we nog altijd niets ontvangen. Vandaag waren we nog eens naar de bank(belfius) en we vroegen ofdat de transactie plaatsvond en ze zeiden ook van niet. een representatieve van belfius zei uitendelijk dat we naar jullie moesten sturen.