Terug

Geld stelen door middel van misbruik domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: Celside Insurance

05/05/2023

Beste,Ik heb al 2 jaar een contract met Celside insurance voor mijn verzekering van mijn iPhone13.Hiervoor moest ik verplicht een domiciliëring aangaan.Ik betaalde maandelijks €24,99 tot ze plots op 19/05/2023 op regelmatige basis verschillende bedragen van mijn rekening haalden via deze domiciliëring. Dit waren altijd dezelfde bedragen van €69,99 en €15,99 dit zelfs meerdere keren per dag! Ondertussen zat ik al over een bedrag van €300...Ik heb inmiddels de domiciliëring geblokkeerd maar toch hebben ze weer eens 2x €15,99 van mijn rekening gehaald.Ik heb hier 100'en keren voor gebeld in elke mogelijke taal en optie maar heb ik hier nooit iemand voor aan de lijn gesproken. Telkens werd mij gezegd dat de lijnen bezet waren en dat ik het later nog eens moest proberen. Ik heb ook verschillende e-mails verzonden en het contactformulier op de website ingevuld en tot nu toe nog steeds geen contact kunnen maken.De bank weet ook niet goed wat te doen, mijn kaart blokkeren helpt niet want het zijn domiciliëringen, moet ik nu mijn rekening verwijderen en een nieuwe aanmaken om van deze miserie af te geraken? Hopelijk geraken deze malafide praktijken snel opgelost en wat nu met mijn contract? Is mijn gsm nu nog verzekerd?

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: A. T.

09/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform