Beste,Op 1 maart is er een doorlopende afdracht van mijn rekening gegaan van de leasing wagen (dit is al 3 jaar zo waarbij de 1e of 2de van de maand het afgeschreven word).Op 3 maart schrijf ik €1000 over naar die rekening. Op 6 maart staat het effectieve bedrag op €952,53. Ik bel hiervoor naar de hulpdesk met de vraag waar mijn geld naartoe is en daar word steeds herhaalt dat de leasing pas 6 maart er is afgegaan en ik maar via internetbankieren moet kijken dat het daar correct is. Waarom het ineens een andere datum is en waarom ik het in de app zelf op een andere datum zie word er steeds maar rond de pot gedraaid en dat ik naar de leasing zelf moet bellen. Welk nut moet dat dan hebben?Ik neem hiervoor via de bank app ook contact op waarbij ik door 3 verschillende personen gezegd word 'de volgende keer moet u een screenshot maken want anders kunnen wij dit niet onderzoeken'. (ik had toen de screenshot al bezorgd maar dit werd niet nakegeken). Beste Argenta, hoe lang houd u de gegevens bij in het systeem en waarom moet ik alles voorleggen? Na de pagina te spammen met de toenmalige screenshot werd er om enkele gegevens van mij gevraagd inclusief welke gsm, bestuuringsyteem, en de ATC waarde die ik via mijn digipas moest bezorgen. Ze bevestigen dat wat ik zeg correct is en in het systeem bij Argenta het bedrag er pas 6 maart is afgegaan en bij mij 1 maart en dat ze het gingen resetten(geen idee wat) en mij op de hoogte gingen houden. Nu 1 dag later vraagt diezelfde persoon om mij screenshots van mijn internet bankieren te bezorgen dat zij anders niet kunnen helpen. met alle respect maar het is de job van de IT om uit te zoeken wat het probleem is, ik heb noch het diploma nog de zin om gratis het werk van de Argenta medewerkers te doen.