Terug

Geld onterecht van mijn rekening gehaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Luminus

03/11/2024

er is al een tweede maal 156 euro van mijn Fortisrekening genomen (nu : 03 nov 2024) door Luminus en ik heb geen domiciliering of SEPA? Ik heb de eerste maal Luminus gecontacteerd ivm afname op 05 sep 2024 en NOOIT een uitleg ontvangen hoe dat kon ! Ik heb nochtans geen contract met deze leverancier . Ik heb wél destijds eens een paar maal een factuur betaald van mijn dochter Wendy Peeters Scheirlinckxstraat 56 te Hoboken , maar dat is GEEN VRIJGELEIDE om nu geld van MIJN rekening te halen ! Ik wil dat dit dringend wordt onderzocht , verklaard en gestopt in de toekomst . Beste Groeten, Rudolf Spiessens

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. S.

30/12/2024

Beste, Graag breng ik uw aandacht voor een klacht die is ingediend door, De heer Spiessens, met betrekking tot een automatische betaling via zijn rekeningnummer. Ik heb het rekeningoverzicht en de betalingen nagekeken van de dochter, mevrouw Peeters. Inderdaad, op 30.06.2023 en op 04.12.2024 werd er betaald via het rekeningnummer van de heer Spiessens. Echter werd er nooit een domiciliëring door ons geactiveerd op het klantendossier van mevrouw Peeters. Ook werd het rekeningnummer van de heer Spiessens nooit doorgegevens aan ons, enige wat wij zien is de betaling die per overschrijving betaald werd. Dit kan ook te maken hebben met de one click knop op de klantenzone (MyLuminus) van mevrouw Peeters, wij zien dat deze niet actief staat op dit moment. Echter enkel en alleen mevrouw Peeters kan ingeven of aanpassen via welke rekeningnummer dat er betaald wordt. Met vriendelijke groeten, Quality Priority Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Sunday, 3 November 2024 11:00 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: Geld onterecht van mijn rekening gehaald ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform