Beste,
Graag breng ik uw aandacht voor een klacht die is ingediend door, De heer Spiessens, met betrekking tot een automatische betaling via zijn rekeningnummer.
Ik heb het rekeningoverzicht en de betalingen nagekeken van de dochter, mevrouw Peeters.
Inderdaad, op 30.06.2023 en op 04.12.2024 werd er betaald via het rekeningnummer van de heer Spiessens.
Echter werd er nooit een domiciliëring door ons geactiveerd op het klantendossier van mevrouw Peeters.
Ook werd het rekeningnummer van de heer Spiessens nooit doorgegevens aan ons, enige wat wij zien is de betaling die per overschrijving betaald werd.
Dit kan ook te maken hebben met de one click knop op de klantenzone (MyLuminus) van mevrouw Peeters, wij zien dat deze niet actief staat op dit moment.
Echter enkel en alleen mevrouw Peeters kan ingeven of aanpassen via welke rekeningnummer dat er betaald wordt.
Met vriendelijke groeten,
Quality Priority
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: Sunday, 3 November 2024 11:00
Aan: Priority priority@luminus.be
Onderwerp: Geld onterecht van mijn rekening gehaald
This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.