Terug

Geld nog niet terug na annulatie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Stella Bikes

13/09/2022

In Juni '22 Stella fiets gekocht. Bij levering (en helaas na betaling) bleken er beschadigingen. Er zou een omruil komen. Weken later (29.7) was er nog geen zicht op mogelijke nieuwe leveringsdatum en er werd overeengekomen de aankoop te annuleren, het geld zou asap terugbetaald worden. Later nog eens gebeld en 'is in behandeling, ik vraag vandaag nog te storten'. Vandaag (13.9) nog steeds geen terugstorting..

Berichten (3)

Stella Bikes

Naar: R. W.

21/09/2022

Geachte, Stella heeft de klacht in goede orde ontvangen waarvoor dank.Echter kunnen wij op basis van uw verstrekte klantinformatie geen klantkaartvinden binnen ons bestand. Kunt u mij - als reactie op dit bericht - een orderbevestiging of orderbevestigingsnummer toesturen?In afwachting van uw reactie zal ik namens Stella bikes verblijven.Nathan • Stella Bikes BEStella FietsenOosteinderweg 908072 PD NunspeetWwww.stellabikes.be

R. W.

Naar: Stella Bikes

21/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Stella Bikes

Naar: R. W.

10/10/2022

Geachte,Ik los dit graag zo snel mogelijk op voor deze klant. Ik vind alleen geen order terug op deze naam.Kan ik de correcte gegevens doorkrijgen zodat ik alles correct kan ingeven in mijn systeem?Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Indien u verder nog vragen en/of opmerkingen heeft dan vernemen wij dit graag van u.Met vriendelijke groet,Hannah. Verkoop BinnendienstStella FietsenOosteinderweg 908072 PD NunspeetT0800 - 82 707E info@stellabikes.beWwww.stellabikes.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform