Terug

Geld niet terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Basic-Fit

01/06/2022

Beste In november 2021 heb ik mijn abonnement bij basic fit opgezegd. Ik had nog een openstaande rekening van 56,49 euro, deze ontving ik in de maand januari . Deze heb ik betaalt op 25 januari. Ik heb daar een betalingsbewijsje van. In maart werd ik benaderd door een deurwaarder die vertelde me dat ik mijn factuur niet had betaalt. Ik stuurde alle betaalbewijsjes door. Dan was het in orde. Nu gisteren, 31 mei ontvang ik terug een mail van de deurwaarder. Basic fit beweert dat ze mijn betaling van 25/01 niet konden registreren en dat ze het bedrag hadden terug gestort. Ik heb contact opgenomen met mijn bank, er was helemaal geen terugstorting van Basic fit. Ik zelf heb het ook nagekeken op mijn bank app, geen terug storting. Dus ze hebben het geld bijgehouden. Ook wel vreemd verhaal dat ze de betaling niet konden registeren want mijn naam en familienaam stond erbij plus een klantennummer! Ze kennen ook mijn rekening want mijn betaling ging via automatisch van mijn rekening. Dus ze hadden al sowieso mijn gegevens. Basic fit kan geen bewijs voorleggen van een terugstorting maar eisen wel een betaling via de deurwaarder. Dus ik heb die 56,49 op 25/01 betaalt en dan daarboven op verwachten ze dat ik nog is 83,99 euro betaal aan de deurwaarder. Ik ben er helemaal kapot van! Ze blijven me maar lastig vallen aan de hand van een deurwaarder. Ik probeer contact op te nemen met basic fit maar helaas krijg ik voortdurend een chatbot. Ik ben echt ten einde raad.

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: S. B.

01/06/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform