Terug

Geld niet terug gekregen na niet leveren van box

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Hello Fresh

30/06/2023

Geachte Hello Fresh klantenservice,Ik schrijf u met betrekking tot meerdere problemen die we hebben ondervonden bij onze bestellingen. Allereerst hebben we de eerste box die we bestelden nooit ontvangen. Er is niet aangebeld of telefonisch contact opgenomen door de bezorger. Pas nadat ik in de app keek, ontdekte ik dat de box volgens de leveringsstatus vijf minuten geleden geleverd had moeten worden. We hebben overal gezocht en bij de buren aangebeld, maar tevergeefs. Na meer dan een half uur zoeken (tijdens de werkuren) op een maandagochtend hebben we de box nooit gevonden. We hebben dan de klantenservice gebeld, maar zij konden ons niet helpen de box te lokaliseren. Na opnieuw een half uur met hun aan de lijn te hangen, werd voorgesteld om het bedrag als een tegoed op ons account te zetten, waar we mee instemden. Dit hele voorval was zeer vervelend, aangezien we erop hadden gerekend dat we niet meer naar de winkel hoefden en we veel tijd hebben verloren op een maandagochtend.Een week later bestelden we opnieuw een box, in de verwachting dat het tegoed hiervoor zou worden gebruikt. Helaas was dit niet het geval en werd het volledige bedrag opnieuw van mijn rekening afgeschreven. We hebben dus betaald voor twee boxen, maar slechts één ontvangen. We hebben opnieuw contact opgenomen met de klantenservice en zij gingen akkoord om het bedrag van het tegoed rechtsreeks op onze rekening te storten. Ze verzekerden ons dat dit binnen de 5 werkdagen zou gebeuren.Twee weken later hebben we opnieuw contact opgenomen met de klantendienst en vervolgens nog een keer een aantal weken later. Zij beloofden ons opnieuw dat het tegoed op onze rekening gestort zou worden, maar dit is nooit gebeurd.Kort samengevat hebben we betaald voor een box die we nooit hebben ontvangen. Daarnaast hebben we urenlang met de klantenservice gebeld en hebben zij ons elke keer verzekerd dat het tegoed op onze rekening gestort zou worden, wat nooit is gebeurd.Daarom verzoek ik u vriendelijk om het bedrag alsnog op onze rekening te storten. Dit is ons reeds drie keer beloofd, maar ik hoop dat het via deze weg wel lukt. We zijn teleurgesteld over de ervaringen die we met jullie hebben gehad en hopen dat dit probleem snel kan worden opgelost.Ik zie uw spoedige reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet.

Berichten (1)

Hello Fresh

Naar: L. V.

30/06/2023

Hi Laurens, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren. Aangezien dit een openbaar platform is kan ik je helaas via deze weg niet verder helpen, daarom kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Je kan onze klantenservice bereiken via s:www.hellofresh.nl/contact-us of door een prive bericht te sturen naar een van onze social media kanalen. Groetjes, Amber van HelloFresh CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform