Beste,Paar maanden terug (december 2019) ben ik slachtoffer geweest van phishing, geld kwijtgespeeld zonder MIJN enige toestemming. Ik schijf het nu pas omdat ik veel psychologische problemen heb gekregen door dit.Via een link heb ik een bedrag proberen betalen van exact 4,70 euro, ik had deze risico genomen omdat het over een klein bedrag gaat. Het ging om een tweedehands product.Achteraf heb ik gezien dat er verschillende verrichtingen werden uitgevoerd ZONDER mijn enige toestemming.Omdat het laat was rond 22u kon ik ING niet bereiken en de twee volgende dagen was het ook niet bereikbaar wegens de feestdagen.Na het instappen bij de politie, blijkt dat er een profiel werd aangemaakt op mijn Smartbanking app!Mijn klacht is dat er een profiel is aangemaakt zonder mijn enige toestemming als de kaartEIGENAAR!Wie in godsnaam weet er dat bij het uitvoering van ‘Identify’ stap in het ING bakje een profiel wordt gecreëerd op mijn Smartbanking app (met een andere toestel)???Ik heb een sms berichtje ontvangen dat er een profiel werd aangemaakt, maar dan is het te laat! Want die persoon heeft al toegang. Alles gebeurde in 5 minuten.Deze manier van aanpak / procedure kan ik echt niet goedkeuren! Totaal onveilig!Zelfs op de sociale media wordt deze procedure heel goed aangepakt en ook heel goed beveiligd! Maar niet bij een bank applicatie? Klinkt dat niet vreemd?Bijvoorbeeld bij Facebook komt er een melding naar mij als iemand anders vanaf een andere locatie/toestel probeert aan te melden en achteraf wordt uw profiel tijdelijk geblokkeerd.Exact hetzelfde gebeurd bij Apple (iCloud). Dit heet 'Two Factor Authentication'. Ik kan het niet geloven dat zo iets bestaat op een sociaal media maar niet bij een bank, een bank moet veiliger zijn.Ik heb eerder nog een klacht ingediend via telefoon en de medewerker van ING zei dat ze bezig zijn mijn een nieuwe app te ontwikkelen die veiliger is, dus jullie zijn op de hoogte dat het onveilig is. Uiteindelijk kwam er niets naar boven en jullie hebben mijn emails gewoon genegeerd.Ik dien mijn klacht in dat de ING Smartbanking app totaal NIET veilig is! Ik heb geen vertrouwen meer in ING.Ten tweede eis ik mijn gephishte geld terug (fraude dossiernummer: FBE201912250050) van ongeveer 2700 euro en een schadevergoeding.Ik heb ook alle bewijzen in hand, vraag het gerust indien u het nodig hebt.Hopend voor een positieve antwoord!