Terug

Geld geblokkeerd bij deze oplichters

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Online Payment Platform

17/11/2023

Op 16/11/2023om 21u22 een betaalverzoek gedaan voor een bedrag van 257,40 euro. Status betaling geslaagd wat in transactie overzicht te zien is + uitbetaling voorzien uiterlijk de eerstvolgende werkdag voor 18u00 (dus vandaag 17/11). Enkele uren later volgt vanuit 2dehands.be een mail met de mededeling : Je betaalmogelijkheden zijn tijdelijk beperkt Goed dat je zo actief bent als verkoper op 2dehands!Om van onze betaaldiensten gebruik te kunnen blijven maken, zijn wij nu wel wettelijk verplicht om aanvullende gegevens bij jou op te vragen.Vul je gegevens aan en zorg dat je weer kunt verkopen. Tot daar op zich geen probleem, kopie van id kaart werd doorgestuurd naar hun betaalprovider Online Payment Platform, die laten weten binnen de werkdag de verificatie te doen. OPP en 2dehands.be mogen echter wettelijk niet de achterkant van de ID kaart opvragen om de betaling goed te keuren. Voor zover ik kan lezen, betekent dit dat vooraleer er weer betaalverzoeken uitbetaald of uitgevoerd kunnen worden de id check compleet moet zijn. 2dehands.be laat echter weten dat de voorgaande betaling van 257,40 euro geblokkeerd werd zonder melding aan de verkoper op het moment van de verkoop. Kortom blijf er van weg.

Berichten (1)

Online Payment Platform

Naar: R. D.

17/11/2023

Dear reader, Thank you for contacting Online Payment Platform (OPP).If you are a buyer or seller and need help with a transaction on a platform, please follow this link: s:onlinepaymentplatform.com/en/support If you represent an organisation looking for a Payment Service Provider for your marketplace or platform, please follow this link: s:info.onlinepaymentplatform.com/get-started. We will contact you as soon as possible.We will not reply to this e-mail.With kind regards,Online Payment Platform -------------------Lieber Leser,vielen Dank, dass Sie sich an Online Payment Platform (OPP) wenden.Wenn Sie ein Ka¤ufer oder Verka¤ufer sind und Hilfe bei einer Transaktion auf einer Plattform bena¶tigen, folgen Sie bitte diesen Link: s:onlinepaymentplatform.com/de/supportWenn Sie ein Unternehmen vertreten, welches einen Zahlungsdienstleister fa¼r seinen Marktplatz oder seine Plattform sucht, folgen Sie bitte diesen Link: s:info.onlinepaymentplatform.com/get-started. Wir werden schnellstma¶glich auf Sie zura¼ckkommen.Bitte beachten Sie: Diese ist eine automatische Nachricht und auf diese E-Mail wird nicht geantwortet.Online Payment Platform


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform