Terug

geld erfenis overleden zoon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

04/06/2021

Beste, op 24/5 en op 4/5 heb ik een klacht ingediend via mail, bij Ing. Ik heb tot op heden geen antwoord/reactie op gekregen. De klacht luid als volgt: De klacht is het volgende. Het is een kopie wat ik toen heb opgestuurd. Op 03/01/2021 is onze zoon overleden. Om dit te melden vroegen wij tweemaal per mail een afspraak bij de bank. Geen reactie. Bellen naar de bank lukte niet. Via een gevonden telnr. toch een afspraak kunnen regelen. Na de nodige papieren ingevuld te hebben kregen wij te horen, het geld na een paar dagen, op onze rekening ging gestort worden. De persoon heeft een fout begaan, waardoor wij opnieuw de procedure hebben moeten doorlopen met een andere persoon. Het ging in de loop van de volgende week na de afspraak in orde komen en gestort worden. Ondertussen is dit bijna 2 maanden geleden. Wij begrijpen er veel overlijden zijn, maar waar is het geld en op welke rekening is het gestort? Ondertussen komt er intrest bij, maar wij gaan deze waarschijnlijk niet krijgen. Wat leuk is, een maand na de aanvraag voor een afspraak, krijgen wij telefoon, waarom wij een afspraak vroegen, EEN MAAND LATER!! Verleden week kregen wij papieren ivm vergoedingsstaat van onze zoon. Mijn vrouw belt naar het nummer 024646001, na lang wachten komt er iemand aan de lijn. Die persoon kan ons niet helpen. Toen ze naar een ander nummer belde (nalatenschap of financiën) kreeg ze dezelfde persoon aan de lijn. Zo geraken we natuurlijk niet verder. Vroeger konden wij terecht in kantoor Ternat. Deze is 1 maand geleden gesloten en wij moeten nu naar Asse. De geld automaten zijn ook weg. Als we teveel geld afhalen aan een ander niet ING geldautomaat, moeten wij bijbetalen. Het is toch niet onze schuld ze die ING geldautomaten weg nemen en naar een andere bank moeten? MVG Daniel.

Berichten (2)

ING - Bank and kantoren

Naar: D. B.

16/06/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

19/06/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform