Terug

Geld dat overgemaakt werd komt niet op mijn rekening.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

27/02/2023

Beste, Op 07-12-2022 werd 60 € online van rekening BE46731047060836 (KBC) overgemaakt op mijn rekeningbij ING (BE57390047324335). Deze 60 € is tot op heden niet op mijn rekening gekomen. Het betreft een bancontactbetalingonder toezicht van Payconiq. Ik heb ING verschillende keren (ik denk een zestal keren) hiervoor gecontacteerd (schriftelijk en telefonisch). Telkens hetzelfde antwoord. Het geld zit bij ING en zal door ‘de bevoegde afdeling’ op uw rekening overgemaakt worden. Op mijn laatste schriftelijke klachten werd niet eens meer gereageerd.

Berichten (6)

I. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

16/03/2023

Graag had ik op zijn minst een antwoord gekregen op mijn klacht.Dit is een principiële kwestie die de volledige samenleving aangaat.Het kan niet dat een bedrijf zich boven de wet verheft en geld van haar eigen cliënten steelt.

ING - Bank and kantoren

Naar: I. D.

17/03/2023

Geachte,Er is een onderzoek gestart naar de online overschrijving op 07/12/2022 voor een bedrag van Eur 60,00.Van zodra dit onderzoek is afgerond, zal u op de hoogte worden gebracht.Met vriendelijke groeten,Complaint ManagementMailbox FR plaintes@ing.beMailbox NL klachten@ing.beING BelgiumSint-Michielswarande 60, 1040 Etterbeek------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately.Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.

ING - Bank and kantoren

Naar: I. D.

27/03/2023

DATA NOT AVAILABLE

I. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

28/03/2023

Beste,Volgens uw onderzoek zou de situatie als volgt zijn.Mijn debiteur maakt 60 € over op mijn ING rekening.Die 60 € wordt afgeboekt van zijn KBC rekening (het bewijs heb ik reeds doorgegeven).Zelf ontvang ik deze 60 € niet.ING heeft deze 60 € niet ontvangen, het geld zou bij Worldline zijn blijven hangen. KBC heeft het geld niet meer, ING heeft het ook niet, dus een derde partij is er met geld vandoor. Worldline dus.Hiermee is heel het systeem van online betalen onbetrouwbaar geworden.In plaats van 60 € had het ook 60.000 € kunnen zijn.Ik dien mij dus tot Wordline te wenden om mijn geld alsnog in bezit te krijgen?Kan u deze analyse bevestigen?Met dank.

ING - Bank and kantoren

Naar: I. D.

30/03/2023

DATA NOT AVAILABLE

I. D.

Naar: ING - Bank and kantoren

30/03/2023

Beste,Nochtans is het bedrag van Mr. Vermeersch zijn rekening gedebiteerd.Ik zal hem dan ook vragen zijn bank (KBC) aan te schrijven.Toch jammer dat het zoveel maanden moest duren en dat Testaankoop erbij moestbetrokken worden om een degelijk antwoord op mijn vraag te krijgen.Met vriendelijke groeten,Ignace Dedeene


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform