Terug

Geld afhaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: AH - Albert Heijn

25/08/2023

Hallo, deze avond rond 1725 had ik boodschappen gedaan en betaald via de zelfscan kassa toen ik vroeg om extra geld bij af te halen werd ik boos aangekeken en zei men neen we hebben geen geld terwijl ik vorige maand er wel kon afhalen een winkel die zonder cash geld zit maak dat iemand anders wijs neen ze had geen goesting op dat moment want ze stond als verantwoordelijke waarschijnlijk te praten met de persoon te praten die de zelfscan kassa’s in het oog moest houden wat een service

Berichten (2)

AH - Albert Heijn

Naar: K. S.

25/08/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09940018. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: K. S.

25/08/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09940018. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform