Terug

Geld 2x van rekening afgeschreven en bedrag niet terugbetaald gekregen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

28/11/2024

Bij een mobiele telefoon te bestellen bij een abonnement is het geld 2x van de rekening gegaan. Dit zou binnen de 10 dagen terug gestort worden. Wij zijn al aan het wachten sedert 21 oktober op een terugbetaling en na meermaals contact op te nemen hebben wij nog steeds ons geld niet terug.

Berichten (3)

Proximus

Naar: K. V.

03/12/2024

Beste, Om het nodige te kunnen nakijken, kan u ons meer info bezorgen? Naam en adres van de persoon die de bestelling heeft gedaan? Bestellingsnummer? Eventueel klantnummer Alvast bedankt Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-11-28-08.45.26.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013993671]

K. V.

Naar: Proximus

03/12/2024

Hallo, De naam is Wim Luyckx, Klantennummer 612638983. Bestelnummer volgt nog, Mvg Kirsty

Proximus

Naar: K. V.

09/12/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groeten, Het Proximus-team Hebt u nog andere vragen of opmerkingen? Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestart Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-12-03-15.00.36.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921014143858]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform