Terug

Geld 20,60 € van mijn zichtrekening weg voor de online speelrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

09/10/2015

Deze morgen bij het openen van mijn mailbox had ik een mail van de nationale loterij dat er 20,60€ van mijn zichtrekening gehaald werd om op mijn online speelrekening te zetten. Ik ben gaan kijken naar het saldo van mijn zichtrekening, en daar is inderdaad vannacht rond 0.07 u 20,60€ weg ! Ik heb dat zelf niet gedaan, ik lag te slapen ! Zijn daar hackers aan het werk, of frauduleuze praktijken? Gebeld naar de 0800nummer van Nationale Loterij, na 7.23 minuten nam daar nog niemand op. Ik heb printscreens genomen van mijn speelrekening, die staat zogezegd in wacht, toen ik eens wilde kijken wie of wat er gespeeld geweest is, blijkt dit volledig blanco te zijn, maw de Nationale Loterij heeft gewoon 20,60€ van mijn rekening gehaald vannacht. Ik heb na het nemen van de printscreeens mijn speelrekening gesloten. Ik hoop dat er nog mensen zijn die dit meegemaakt hebben, want ik vind dit zéér vreemd. Ik heb een veilig paswoord en ben altijd super voorzichtig op het Internet, dit verwacht men niet van een staatsbedrijf zoals de Nationale Loterij ! Ik hoop het te hebben opgelost door mijn speelaccount te sluiten, het was geleden van september 2014 dat ik nog online gespeeld had. Bovendien, het bedrag 20,60€, ?? Het zijn altijd ronde bedragen bij de Lotto of Euromillions, nooit met 60 cent achteraan ! Ik hoop dat ik mijn geld kan terugkrijgen, als het nog eens gebeurt, wat ik betwijfel door het sluiten van mijn account, stap ik naar een advocaat.

Berichten (3)

NATIONALE LOTERIJ

Naar: A. C.

12/10/2015

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: NATIONALE LOTERIJ

13/10/2015

Geachte, wat u zegt klopt helemaal niet, er is eerst 20,60€ afgehaald van mijn zichtrekening, op mijn speelrekening geplaatst, en na mijn klacht er terug opgezet. Ik heb de bewijzen op mijn rekeninguittreksels en wens daar verder niets meer over te zeggen. U bent niet eerlijk, het saldo op mijn speelrekening was 0. Heidi Vervaeke

NATIONALE LOTERIJ

Naar: A. C.

14/10/2015

P.ImprintUniqueID MARGIN 0cm 0cm 0ptLI.ImprintUniqueID MARGIN 0cm 0cm 0ptDIV.ImprintUniqueID MARGIN 0cm 0cm 0ptTABLE.ImprintUniqueIDTable MARGIN 0cm 0cm 0ptDIV.Section1 page Section1Beste mevrouw Vervaeke, Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een kopie te bezorgen van het gedeelte van uw bankuittreksel dat refereert aan de Nationale Loterij? Indien er op een of andere manier een fout is gemaakt, zetten wij die vanzelfsprekend recht. Voor zover wij kunnen zien, is er enkel 20,60 EUR van uw speelrekening overgezet naar uw bankrekening. Wij hebben geen toegang tot uw bankrekening en kunnen er in principe dus ook geen geld afhalen. Wij kijken uit naar meer nieuws van u. Met vriendelijke groeten,An Lammens PlayercommunicationNationale Loterij BTW BE. 0223.967.357 RPR BrusselTel Fax Bekijk onze Corporate site ofonline spelenVolg ons op Facebook en Youtube


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform