Terug

gekochte exit seat niet geleverd en niet terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. L.

Naar: TAP AIR PORTUGAL

03/08/2024

Op 18 maart jl zat ik met ticketnummer 0472191680408 op een vlucht van Lissabon naar Bxl. (vlucht TP642) Ik had voor die vlucht 23 euro toeslag betaald voor een exit seat 11 D - boekingscode QX9HJN. (boeking voor H/T vluchten voor 2 personen dus 4 exit seats in totaal) Door een wijziging van vliegtuig kreeg ik evenwel seat 10b en dat was géén exit seat. Mijn echtgenoot (die met zelfde boeking QX9HJN ook exit seat geboekt en betaald had en die ook géén exit seat bekomen had) heeft VOOR ONS BEIDEN klacht ingediend bij TAP op 2 april (zie klacht 2024-0000625387) en heeft de terugbetaling van TWEE exit seats (2 x 23 euro op vlucht TP642) gevraagd. Op 19 juli hebben wij opnieuw klacht ingediend bij TAP wegens nog steeds geen antwoord, en hebben we ook via deze weg klacht ingediend. Op 1 augustus ontvingen we uiteindelijk bericht van TAP dat ze 1 (één) keer 23 euro terugbetaalden (vermoedelijk voor de niet geleverde exit seat van mijn echtgenoot.) Ikzelf heb nog steeds géén terugbetaling toegezegd gekregen. Bovendien een No-reply e-mail adres, dus we kunnen niet reageren. Ik blijf de indruk hebben dat TAP diensten aanrekent die het niet kan leveren en zich vervolgens onbereikbaar maakt. Graag alsnog terugbetaling van MIJN NIET GELEVERDE EXIT SEAT voor vlucht TP642: 23 euro. Bijgevoegd : boeking met betalingsbewijs van alle exit seats, vliegticket van mezelf en originele claim van 2 april jl.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform