Dit was ons bericht naar GoBoony: "Het probleem is dat de passagiersbank achteraan niet meer in zit-positie kon gezet worden na de eerste nacht . Dit werd meteen gemeld aan de eigenaar. Oplossing eigenaar: Ga naar een garage. Gezien onze road-trip met vooraf gereserveerde en betaalde tickets voor bezoeken, kampeerplaatsen en overzetboten naar de eilanden was dit niet mogelijk. Een garage kan namelijk niet onmiddellijk in actie treden. Er is sowieso een wachtlijst. De bijstand kon ons niet meteen helpen daar het voertuig niet geïmmobiliseerd was, een diagnose van het voertuig was nodig, tijdsbepaling ongekend. De bijstand ging de vooraf betaalde kosten sowieso niet terugbetalen dus ook de garage niet. Een paar extra opmerkingen, het regende binnen in de daktent, (zie foto's in bijlage), de touchscreen van het bestuursderspaneel werkte niet (daar heb ik nu geen foto's van, maar dit kan u zelf gemakkelijk verifiëren) en de plastieken elementen van de wagen vielen allemaal af. Toppunt, op het Goform formulier stond bij aanvang dat het voertuig veegvrij diende afgeleverd te worden. Zelfs in onze penibele situatie hebben we de achterste vloer en schuiven kunnen reinigen. Alsnog reclameert de verhuurder bij teruggave dat het voertuig niet gereinigd is van binnen en van buiten. Voor wat betreft de andere claims werden deze niet ingevuld op het Goform formulier bij afgifte van de wagen. Deze werden achteraf door de verhuurder gemeld. In de algemene voorwaarden van GoBoony staat duidelijk vermeld dat er enkel kan ingegaan worden op de zaken vermeld op het formulier bij afgifte van het voertuig. Logisch, want anders kan de verhuurder eender wat vermelden."
Wij hebben van GoBoony niets teruggekregen.
Op de afbeelding IMG_4908 ziet u dat de eigenaar er zelf een paar uur heeft moeten sleutelen aan de zitbank. Ons ongemak wordt door de verhuurder bevestigt, doch krijgen we geen schadevergoeding. Toppunt, we moeten zelfs bijbetalen voor zaken waar wij niet verantwoordelijk voor zijn.