Terug

Gehuurd voertuig niet conform

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Goboony

04/09/2024

Dit was ons bericht naar GoBoony: "Het probleem is dat de passagiersbank achteraan niet meer in zit-positie kon gezet worden na de eerste nacht . Dit werd meteen gemeld aan de eigenaar. Oplossing eigenaar: Ga naar een garage. Gezien onze road-trip met vooraf gereserveerde en betaalde tickets voor bezoeken, kampeerplaatsen en overzetboten naar de eilanden was dit niet mogelijk. Een garage kan namelijk niet onmiddellijk in actie treden. Er is sowieso een wachtlijst. De bijstand kon ons niet meteen helpen daar het voertuig niet geïmmobiliseerd was, een diagnose van het voertuig was nodig, tijdsbepaling ongekend. De bijstand ging de vooraf betaalde kosten sowieso niet terugbetalen dus ook de garage niet. Een paar extra opmerkingen, het regende binnen in de daktent, (zie foto's in bijlage), de touchscreen van het bestuursderspaneel werkte niet (daar heb ik nu geen foto's van, maar dit kan u zelf gemakkelijk verifiëren) en de plastieken elementen van de wagen vielen allemaal af. Toppunt, op het Goform formulier stond bij aanvang dat het voertuig veegvrij diende afgeleverd te worden. Zelfs in onze penibele situatie hebben we de achterste vloer en schuiven kunnen reinigen. Alsnog reclameert de verhuurder bij teruggave dat het voertuig niet gereinigd is van binnen en van buiten. Voor wat betreft de andere claims werden deze niet ingevuld op het Goform formulier bij afgifte van de wagen. Deze werden achteraf door de verhuurder gemeld. In de algemene voorwaarden van GoBoony staat duidelijk vermeld dat er enkel kan ingegaan worden op de zaken vermeld op het formulier bij afgifte van het voertuig. Logisch, want anders kan de verhuurder eender wat vermelden." Wij hebben van GoBoony niets teruggekregen. Op de afbeelding IMG_4908 ziet u dat de eigenaar er zelf een paar uur heeft moeten sleutelen aan de zitbank. Ons ongemak wordt door de verhuurder bevestigt, doch krijgen we geen schadevergoeding. Toppunt, we moeten zelfs bijbetalen voor zaken waar wij niet verantwoordelijk voor zijn.

Berichten (3)

Goboony

Naar: P. D.

21/09/2024

Teun van Goboony (Goboony) 21 sep 2024 12::26 GMT+1 Beste Pieter,Bedankt voor je bericht en je geduld in deze vervelende situatie. We willen je informeren dat de bemiddeling inmiddels is afgerond. Hoewel er meerdere schades waren, hebben we besloten slechts één keer het eigen risico in rekening te brengen voor zowel de schade aan de wielkast als de band, in plaats van twee keer. Hiermee hebben we geprobeerd je tegemoet te komen.Wat betreft de passagiersbank bleek dat de kabel het probleem veroorzaakte waardoor de bank minder goed in de zitpositie kon komen. Helaas is de exacte oorzaak niet vastgesteld.We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd en dat de klacht naar tevredenheid is opgelost. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder.Met vriendelijke groet,Teun van GoboonySenior Support Agent NL/BEMijn favoriete raadsel: Waarom heeft een camper altijd een goede conditie?Omdat hij altijd in beweging is door Goboony!Klachten 4 sep 2024 16:15 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [RNPZZG-V3J2R]

P. D.

Naar: Goboony

06/10/2024

Beste, meerdere schades?? Waar zijn de bewijzen hiervan?? Wij hebben wel een zeer slechte reis meegemaakt waarvoor we maar liefst meer dan 2.500€ hebben moeten betalen voor een voertuig dat niet in orde was en dat is bewezen. De bank in minder goede positie?? De bank kon gewoon niet meer recht gezet worden en dit was duidelijk vermeld op jullie formulier bij afgifte van het voertuig! Schandalig hoe jullie tewerk gaan!!! NOOIT MEER en ik adviseer de volgende reizigers om dit niet te doen, ga niet met GoBoony in zee… 0 protectie voor jullie, zelfs al nemen jullie een al-in-verzekering

Goboony

Naar: P. D.

17/10/2024

Amber van Goboony (Goboony) 17 okt 2024 08::29 GMT+1 Beste Pieter, Bedankt voor jouw bericht en het delen van je ervaring. We vinden het spijtig om te horen dat je reis niet helemaal naar verwachting is verlopen. Er was inderdaad een probleem met het mechanisme van de zetel in de camper tijdens jouw reis. De verhuurder heeft actief geprobeerd om je hierbij te ondersteunen en advies te geven over mogelijke oplossingen. Helaas heb je ervoor gekozen om niet bij een garage te stoppen en de reis voort te zetten. We willen ook graag vermelden dat bij het inleveren van de camper enkele zaken zijn geconstateerd. Er was sprake van schade aan het voertuig, er is gerookt in de camper (wat volgens onze voorwaarden niet is toegestaan), de camper werd niet schoon ingeleverd, en er waren meer kilometers gereden dan vooraf was afgesproken. Voor elk schadegeval geldt, zoals vermeld in de Zorgeloos Reizen Verzekering, een eigen risico van €150 in plaats van €1000. Gelukkig had je de borg afgekocht, waardoor dit geen verdere financiële gevolgen voor jou heeft. We begrijpen dat dit een vervelende ervaring voor je is geweest. Ons team zet zich altijd in om reizigers zo goed mogelijk te ondersteunen, en we waarderen je feedback om onze diensten te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Goboony Met vriendelijke groet, Amber van Goboony Customer Support Agent NLBE Ik ben er niet op vrijdagen. Klachten 6 okt 2024 22:00 GMT+1 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [K2914D-E2Z9V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform