Terug

gehackte account

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. A.

Naar: ZALANDO

19/12/2025

beste, op 12 december 2025 stelde ik vast dat ik geen toegang meer had tot mijn zalando-account. Blijkbaar was er een ander mailadres aan gekoppeld. Na lang en meerdere malen heen en weer mailen met de support van Zalando gaven ze aan dat ze zagen dat mijn account gehackt was, dat iemand anders een bestelling had geplaatst, dat ze die zouden annuleren en me terugbetalen. Mijn account zou gedeactiveerd worden. Ik heb tot op heden geen terugbetaling gezien. Meer nog: - ik had nog heel wat tegoedbonnen staan in mijn account maar aangezien ik er niet aan kan, heb ik geen idee van het exacte bedrag - ik ben reeds 13 jaar klant en ben heel mijn bestelhistoriek kwijt. Ik geloof dat die data van mij is en dat Zalando die op eenvoudige wijze ter beschikking kan stellen (gdp). Ik wil een uitbetaling van het bedrag dat op 17/11 nog op mijn account stond. Als bijlage een factuur van eerdere bestelling met bestelnummer, leveringsadres als bewijs van mijn identiteit (waar zalando al eerder om vroeg, gekregen heeft maar niet meer op reageerde). Klacht bij de politie is neergelegd. Zalando zijn dieven: ze hebben mijn account en tegoedbonnen afgenomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform