Beste Familie AnthonissenHartelijk dank voor het contacteren van onze klantendienst.Wat jammer te lezen dat de communicatie met DPD niet vlot verloopt.Nu bent u bij de juiste persoon om u verder te helpen met u zending.Eerst en vooral kan u de status van u zending altijd pro actief volgen als de afzender u een pakketnummer geeft, u kan via onze app pakket volgen. Normaal krijgt u zelfs mails als alles goed ingevuld is (gsm en of mail). Met het briefje in de bus, kan je normaal zien naar waar het pakket omgeleid is, het kan uiteraard ook zijn, dat de chauffeur het niet volledig ingevuld heeft ( stuur me gerust een foto en dan kijk ik het na)Ondertussen heb ik de levensloop van de zending nagekeken en pakket ligt in de DPD ShopDaar blijft het maximaal 7 dagen beschikbaar, dus neem aub asap contact op met hen, voor dat het effectief retour gaat.U sprak ook over een 2de nummer, welke is deze ? Dan kijk ik die met veel plezier na voor u.Als laatste, laat me iets weten en ik hoop dat u nog tijdig genoeg bent om het sinterklaascadeau op te halen voor u kleine engel. Alvast veel plezier ermee.Fijn weekend.DAGBLADHANDEL ASTERIX 94 BOUDEWIJNLAAN, 2243 Pulle, BELMet vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,PattyDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------