Terug

geen woonplaats of huis van mij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Engie

18/10/2023

Beste,Sedert oktober 2022 neem ik geregeld contact met jullie op dat het contract op adres HEIRBAAN 127 9120 MELSELE geschrapt moet worden.Ik zou niet weten wie deze heeft aangevraagd of hoe dit gebeurd kan zijn.Ergens is er een contract opgesteld voor deze woning die ten eerste al in 2017 verkocht.Bij het kijken op de app van jullie heb ik dit gezien en direct contact met jullie opgenomen voor dit probleem.Ten tweede ik daar geen enkele gegevens van heb ook geen meternummers etc.....en dus ook niet via jullie site het contract kan stoppen.Ten derde de vereffening die jullie mij terug moesten storten van mijn huidige woonplaats SCHAARBEEKSTRAAT 8 2070 ZWIJNDRECHT maar deels gebruikt hebben om het bovenstaand adres te vereffenen zou ik graag terug hebben want ik woon daar niet en verbruik daar dan ook niets van energie.Na 1 jaar bellen om dit op te lossen neem ik nu verdere stappen zodat dit contract teniet gedaan wordt.Ik wordt telkens van kastje naar de muur gestuurd als ik bel (naar contracten naar financiële dienst etc....)Ik vind het niet kunnen dat een bedrijf zo groot als jullie dit niet kunnen oplossen en telkens als ik bel zeggen jullie we zijn ermee bezig en ik zie al de meldingen hangen.

Berichten (2)

Engie

Naar: I. D.

18/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 18 octobre 2023 08:09À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - geen woonplaats of huis van mij - (CPTBE01898783-08)Klacht - geen woonplaats of huis van mij - (CPTBE01898783-08) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: I. D.

11/12/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 4 novembre 2023 20:14À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - geen woonplaats of huis van mij - (CPTBE01898783-08)Klacht - geen woonplaats of huis van mij - (CPTBE01898783-08) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform