Terug

Geen wifi of netwerk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

K. D.

Naar: Telenet

03/07/2025

Beste, 4 weken geleden belde ik naar telenet, met de vraag of ik de laatste factuur op afbetaling kon doen. Aangezien ik onverwachts moest verhuizen en onvoorziene grote kosten had. Toen zei de medewerker van telenet, dat dit geen probleem was en ik mijn diensten zou behouden. Aangezien ik internet nodig heb voor mijn job. Nu is maandag 30 juni de technieker langsgeweest om mijn diensten te instaleren . Maar ik heb geen wifi. Na 4 dagen en tientallen telefoons en emails, word ik van hier naar daar doorverbonden en is het nog steeds niet opgelost.wat ten koste gaat van mijn job. Aan de telefoon zeggen ze dat alles werkt volgend hun systeem, wat niet zo is. Dit is echt geen service en ik twijfel om een overstap naar een ander telecombedrijf te maken...

Bemiddeling door Testaankoop 18 juli 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform