Vrijdag 4/4/2025 hadden wij plots geen wifi meer.
We hebben geen aanpassingen aan ons abonnement gedaan, en er staan geen rekeningen open.
Zaterdag 5/4/2025 probeer ik contant (telefonisch) op te nemen met mobile vinkings, daar krijg ik steeds een bandje afgespeeld 'we zijn nu even niet bereikbaar ' en de lijn wordt afgesloten.
We zijn dan zelf aan de slag gedaan door tips dat we konen vinden zoals de modem herstarten, niets hielp.
Ik heb dan contact opgenomen via een contact formulier. Hier heeft iemand op gereageerd en vroeg me naar mijn gegevens, deze gegeven.
Daar gaven ze het antwoord dat er een installateur moet langskomen want dat er iets mis is met de verbindingen.
Bevraagd of dit vandaag nog kan, omdat wij ook tv kijken via wifi, hier is niet meer op geantwoord en tot op heden nog steeds niet.
Wij hebben daarnaast nog een klacht lopen bij mobile viking, dit is al van oktober bezig en daar blijven ze ook steeds zeggen dat ze nog geen update hebben, we zijn ondertussen al 6 maanden verder.
De instalateus hebben een kabel getrokken door mijn gevel, waardoor mijn gevel nú beschadigd is en dit ook ondergronds had kunnen gebeurden.
Ik blijf alleen nog klant omdat ik wil dat dit vergoed wordt door hen, het is hun fout. Maar de service van mobile viking is 0,0.