Terug

Geen WiFi door problemen in straat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Proximus

04/12/2023

Bij deze wens ik graag 2 facturen te protesteren :- Factuur met nummer 231800407026 (28,73 EUR) werd reeds geprotesteerd. Na telefonisch contact werd er mij gezegd dat er een creditnota zou opgemaakt worden, maar toch krijg ik herinneringen. Zie ook klachtnummer 53427714 en 53607573.De reden van de overschrijding van de datalimiet ligt in het feit dat er geen internet/TV is bij ons thuis en dit sinds 13 oktober. Het probleem wordt niet opgelost. Als ik van thuis dien te werken, moet ik dus mijn hotspot aanleggen en daarenboven hebben we 2 kinderen die ook internet nodig hebben voor hun huiswerk. Ik weiger deze factuur te betalen en wens een creditnota te ontvangen, gezien de oorzaak van de overschrijding te wijten is aan Proximus zelf. Ik geef ook nog het klantennummer mee van het internetabonnement, zodat jullie kunnen zien dat het probleem door meteen werd gemeld op 13/10 : 615268998 (telnummer 056615342) (gezien de geprotesteerde factuur van de mobiele data via de werkgever is Matexi NV)- Factuur met nummer 231800451639 (144,21 EUR) wordt om dezelfde redenen geprotesteerd als voormelde factuur.Ik wens te benadrukken dat het probleem niet bij ons ligt ( bv. gebouw). Proximus heeft iemand langsgestuurd en wij hebben teleofonisch bevestiging gekregen dat de problemen in de straat gesitueerd zijn. Het plaatsen van repeaters etc. heeft dus geen enkele zin.

Berichten (1)

Proximus

Naar: L. V.

20/12/2023

Beste,Het is ernorm druk waardoor de technische dienst geen directe service kan garanderen. Indien we ruimte hebben in de kalender zullen we deze asap boeken om de storing op te lossen.Klant wordt hierover dan gecontacteerd.Mvg,Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-04-11.23.35.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004262249]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004262249]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform