Terug

Geen wifi connectie de voorbije 4 dagen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

I. J.

Naar: Orange

09/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Sinds donderdag 5/12/2024 ontvang ik geen internet met mijn flybox. Op zaterdag liet uw collega me aan de telefoon weten dat het probleem zo spoedig mogelijk zal worden verholpen, tot op heden is dit niet gebeurd. 1) Wanneer kan ik terug rekenen op een internetverbinding thuis? 2) Hoe zal ik worden gecompenseerd voor de dagen die ik geen internet heb gehad thuis ? Met vriendelijke groeten

Bemiddeling door Testaankoop 25 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform