Geachte mevrouw/heer,
Op 16 december is het al 2 maanden en twee dagen (sinds 14 oktober) dat ik via de tadaam Whatsapp en de e-mail een klacht probeer in te brengen over het probleem dat zich voordoet met het abonnement van Tadaam dat ongelimiteerd internet en bellen zou moeten voorzien.
Echter werkte het niet. En ik heb nu inmiddels 2 maanden lang dezelfde vragen, zonder resultaat, beantwoord zonder enig resultaat.
Het probleem werd nooit verholpen. En mijn probleem kwam nooit verder dan de eerste blik. Iedere keer weer zegt iemand via een script: Het spijt ons ..... script. En vervolgends weer van voren afaan beginnen. Al twee maanden lang.
In oktober heb ik betaald. En ik november heb ik betaald. Nu het twee maanden verder is en het probleem niet derieus genoeg wordt genomen om mij te compenseren of het probleem te verhelpen, wil ik in december niet meer proberen deze dienst af te nemen. Dit omdat ik twee maanden betaalde voor een niet functionerend abonnement.
Ik stel echter vast dat na twee maanden constant foto's van het scherm van de telefoon te sturen om te bewijzen dat Tadaam meestal niet werkt. Soms 60 seconden dan weer 6 uur niet, dan weer even wel, dan weer niet dan weer wel dan weer niet.
Dit heeft geleid tot het niet kunnen gebruiken van de telefonie die het abonnement zou moeten leveren. en ook het unlimited internet dat dus zelden of nooit werkte.
Tadaam zegt dan er is gebruik gesignaleerd. Dat kan , want soms flikkerde de Tadaam connectie wel. Maar ik koop en betaal een unlimited service. En ik betaal niet voor, drie seconden flikkeren wel , niet wel niet wel niet. Meestal dus geen service.
Er wordt de hele tijd geen dossier opgebouwd en er is geen contactpersoon. Dus iedere keer begint iemand die van niets weet overnieuw met algemene vragen.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind van deze week. Hier eindelijk een fatsoenlijk mee om te gaan. Mij voor het ongemak terug te betalen of te compenseren.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht