Beste Abonnee,
Wij hebben uw bericht goed ontvangen.
Als welkomstgeschenk heeft u van ons een voucher ter waarde van 80 punten ontvangen, waarmee u op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. U vindt deze voucher en de link naar de website in de welkomstbrief.
De bevestigingsbrief van uw inschrijving kunt u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte:
‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF.
Daarnaast heeft u enkele dagen na de activatie van uw abonnement ook een e-mail van onze partner ontvangen met het verzoek een account aan te maken op het platform Giftin.
U geeft aan deze niet te hebben ontvangen.
We hebben zonet opnieuw die link gemaild.
Gelieve hierbij ook de te volgen procedure terug te vinden:
Om toegang te krijgen tot de site waar u een geschenk kunt kiezen, moet u zich eerst registreren en een wachtwoord instellen op dat platform.
Vul uw abonnementsnummer in op de webpagina giftin.be, klik vervolgens op Aanmelden en volg de instructies om de registratie te voltooien.
De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. (Wij hebben deze bijdrage op 05 juni gevraagd bij de bank.) Eenmaal geactiveerd kun je je punten bekijken in je persoonlijke ruimte op het Gift'in platform en je cadeau kiezen, zoals een airfryer of een ander cool item.
We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Aarzel niet om de klantendienst van Gift'in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk.
Met vriendelijke groet,
Abonnementendienst.