Terug

geen welkomstmail om cadeau te kiezen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

S. C.

Naar: Testaankoop

11/06/2025

Beste Test-Aankoop, Ik heb het geschenk dat mij beloofd werd bij het aangaan van mijn abonnement niet ontvangen. ik he nieg eens een welkomstmail gekregen Wat moet ik doen om mijn geschenk alsnog te krijgen? Dank bij voorbaat voor de snelle behandeling, Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. C.

12/06/2025

Beste Abonnee, Wij hebben uw bericht goed ontvangen. Als welkomstgeschenk heeft u van ons een voucher ter waarde van 80 punten ontvangen, waarmee u op de website van onze partner een geschenk kunt kiezen. U vindt deze voucher en de link naar de website in de welkomstbrief. De bevestigingsbrief van uw inschrijving kunt u raadplegen via onze website, in uw persoonlijke ruimte: ‘Mijn account’ → ‘Zie mijn overzicht’ → ‘Mijn persoonlijke gegevens’ → ‘Mijn abonnement’ → ‘Welkomstbrief’ → download de PDF. Daarnaast heeft u enkele dagen na de activatie van uw abonnement ook een e-mail van onze partner ontvangen met het verzoek een account aan te maken op het platform Giftin. U geeft aan deze niet te hebben ontvangen. We hebben zonet opnieuw die link gemaild. Gelieve hierbij ook de te volgen procedure terug te vinden: Om toegang te krijgen tot de site waar u een geschenk kunt kiezen, moet u zich eerst registreren en een wachtwoord instellen op dat platform. Vul uw abonnementsnummer in op de webpagina giftin.be, klik vervolgens op Aanmelden en volg de instructies om de registratie te voltooien. De 80 punten van je voucher worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de €2 voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. (Wij hebben deze bijdrage op 05 juni gevraagd bij de bank.) Eenmaal geactiveerd kun je je punten bekijken in je persoonlijke ruimte op het Gift'in platform en je cadeau kiezen, zoals een airfryer of een ander cool item. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Aarzel niet om de klantendienst van Gift'in te contacteren als je nog vragen hebt, via het nummer 078251005 of door een e-mail te sturen via het contactformulier op de site. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform