Terug

Geen welkomstgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Testaankoop

25/01/2025

Beste, Ik heb geen welkomstgeschenk of een welkomstbrief mogen ontvangen, dus geen idee hoe ik mijn geschenk kan aanvragen. Met vriendelijke groeten, Youri Verween

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: Y. V.

31/01/2025

Hallo Youri, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen je bedanken voor je geduld. Op 29/01/2025 hebben we het nodige gedaan zodat je ook een geschenk kan gaan kiezen op het platform van onze partner. Normaal gezien, ontving je ondertussen van giftin.be en e-mail waarmee je je kunt registreren op hun site. Eens je account aangemaakt is, krijg je van onze partner opnieuw een mail waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd zijn. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk. Twijfel niet om de klantendienst even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur een mail naar het adres contact@giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform