Terug

Geen welkomstgeschenk ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Testaankoop

11/03/2023

Beste,ik zou een link voor Giftin krijgen zodat ik de robotstofzuiger die me verteld werd aan de telefoon door jullie klantendienst al moeten ontvangen hebben, tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd.Ik ben er ver klaar mee

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: N. V.

13/03/2023

Beste Abonnee,Wij hebben uw vraag goed ontvangen.Bij nazicht stellen wij vast, dat u via het platform van onze partner, een robotstofzuiger heeft besteld.Deze bestelling staat genoteerd op datum van 13/03/2023 en zal u binnen de 3 weken geleverd worden.Wij hopen u hiermee gea¯nformeerd te hebben.Twijfel niet om onze abonnementendienst te contacteren op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft. U kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00 tot 12u30 en van 13u00 tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform