Terug

Geen welkomsgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: Testaankoop

28/09/2023

BesteWanneer kan ik mijn welkomsgeschenk verwachten? De periode van 6 weken is ruim gepasseerd.Alvast bedankt voor een antwoord!Met vriendelijke groetenYannick Van Den Kieboom

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: Y. V.

29/09/2023

Beste abonnee,Je kreeg van ons een voucher ter waarde van 80 punten, waarmee je op de site van onze partner een geschenk kan kiezen.Je vindt deze voucher en een link naar de site waar je het geschenk kan aanvragen in de welkomstbrief.We merkten dat je nog geen geschenk hebt gekozen.Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen.Vul hiervoor je abonneenummer in op de webpagina giftin.be , klik nadien op "Aanmelden" en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je een mailtje van onze partner waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werdenTwijfel niet om de klantendienst van onze partner te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje via het contactformulier op de site.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform