Terug

Geen/weinig communicatie over levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. C.

Naar: DPD Belgium

19/12/2023

BesteEen tijd terug bestelde ik via bazaarofmagic.eu een pakket t.w.v. +/- 150 euro. Toen heb ik enkel een mail gehad dat het pakket werd verzonden, samen met een link voor de track & trace. Wanneer het pakket zou geleverd zijn, was ik niet thuis. Ik heb hier geen mail/brief van ontvangen en was niet op de hoogte van waar mijn pakket was. Vandaag krijg ik een e-mail van de verkoper om te melden dat mijn pakket inmiddels weer teruggestuurd werd en dat ik extra verzend- of retourkosten moet betalen omdat ik het niet tijdig heb opgehaald. Ik heb echter nooit een bericht gekregen dat de bezorger er is geweest. Alvast bedankt voor uw aandacht.Vriendelijke groetFemke Coenen

Berichten (7)

DPD Belgium

Naar: F. C.

20/12/2023

Dag Femke,Bedankt voor het contacteren van onze dienst.Om dit na te gaan hebben het pakket nummer nodig.Let ook op dat DPD u de verzendkosten niet kan vergoeden. Het is de afzender die dit kan aanvragen via zijn transporienst.Indien DPD in fout is gegaan, kan de leverancier dit ook zien en is het niet eerlijk dat hij u extra kosten aanrekend.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

F. C.

Naar: DPD Belgium

20/12/2023

BesteHier is het pakketnummer: 05212096548737.De website van de verkoper geeft aan dat pakketten t.w.v. 125 euro of meer gratis verzonden worden naar België. Er zou daarom in de eerste plaats geen sprake mogen zijn van verzendkosten. Ik kan wel aantonen dat ik geen mail heb ontvangen, maar dat zou ik kunnen manipuleren. Ik ben wel zeker dat er vanuit DPD gekeken kan worden hoe dit proces juist verliep en dat daar duidelijk zal worden dat ik geen enkele communicatie heb ontvangen wanneer het pakket werd geleverd. Zowel per mail als per brief heb ik niks ontvangen. Bedankt voor de opvolging.Vriendelijke groetFemke Coenen

DPD Belgium

Naar: F. C.

23/12/2023

Beste Femke,We vinden het spijtig dat uw zending niet loopt als gewenst.Dit gaat om een pakket nummer dat is aangekocht bij DPD NL waardoor het voor ons niet mogelijk is om een dossier hiervoor te starten.Gelieve contact op te nemen bij DPD NL voor een claim.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,GabriëlDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

F. C.

Naar: DPD Belgium

29/12/2023

Dit heb ik gedaan. Zij sturen me weer naar jullie. In bijlage de mail die ik van hun ontving. Ik hoop dat dit wordt rechtgezet, bedankt. Vriendelijke groet

DPD Belgium

Naar: F. C.

02/01/2024

Beste Femke,Wij willen u bedanken voor uw bericht en de recensie op Trustpilot. Dit helpt ons om onze diensten te verbeteren.Wat spijtig om te vernemen dat u een minder positieve ervaring hebt gehad met de levering van uw MTG-items. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen dat de miscommunicatie rond de levering en het ontbreken van meldingen voor frustratie hebben gezorgd.Helaas kunnen we niet achterhalen wat er precies is misgegaan met uw vorige zending aangezien we het pakketnummer daarvan niet hebben, maar we zien in ons systeem dat u wel meldingen zou moeten hebben ontvangen over dit specifieke pakket. Het is helaas niet duidelijk waarom u deze niet ontvangen hebt.We bieden nogmaals onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak en zullen ons uiterste best doen om onze diensten hierin te verbeteren..We wensen u desondanks een fijne dag toe.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,YassiraDPD TeamCustomer CareDPD BELUX NV--------------------

F. C.

Naar: DPD Belgium

03/01/2024

Hieronder het pakketnummer van het pakket bij de eerste verzending: 05212096548737Het pakketnummer dat ik eerder stuurde is die van de tweede verzending, waarbij extra kosten in rekening werden gebracht omdat het niet tijdig werd opgehaald. Een pakket tijdig ophalen kan enkel op voorwaarde dat er gecommuniceerd wordt naar de ontvanger dat het pakket is aangekomen. Dat gebeurt normaal per post en per mail, bij de eerste verzending is dat noch per post, noch per mail gebeurd. Hopelijk wordt dit snel recht gezet, ik begin me genoodzaakt te voelen om juridische stappen te zetten. Dit kan niet. GroetFemke

DPD Belgium

Naar: F. C.

12/01/2024

Dag Femke,Bedankt voor het contacteren van DPD.Wij kunnen de ontvangers niet vergoeden of compenseren, dit moet via de afzender en hun transportbedrijf.U kan vragen uw pakket kosteloos te sturen nabij de afzender en deze neemt het op met DPD voor vergoeding.In de hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nog vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.Ik wens u nog een prettige dag en alvast een prettig weekend.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform