Terug

geen warm water

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: VAILLANT

05/02/2024

Beste, op 12 Jan laten onze huurders in Kalmthout weten dat ze geen warm water hebben. Ze wonen nog maar een dik half jaar in hun nieuwe huurhuis met nieuwe warmtepomp van Vaillant(split arotherm VWL). Op 18 januari komt er een technieker ter plaatse. Die kan het probleem niet herstellen, er moeten stukken vervangen worden aan de nieuwe warmtepomp. Die stukken moeten blijkbaar opnieuw besteld worden en daar wachten we tot op de dag van vandaag nog steeds op. Ondertussen zitten onze huurders nog steeds zonder warm water.We bellen elke dag met de klantendienst of dienst naverkoop van Vaillant. We horen steeds hetzelfde liedje: de stukken zullen morgen, volgende week, ... binnen zijn, van zodra ze binnen zijn, brengen we u op de hoogte. Maar nog steeds geen stukken!! Geen concrete datum, geen tussenoplossing, we worden heel de tijd aan het lijntje gehouden...We zouden heel graag een concrete datum willen en in afwachting een tussentijdse oplossing!!MvgLeen Anthonissen en Ben Geysen

Berichten (5)

VAILLANT

Naar: L. A.

05/02/2024

O.Ref/CM-V10817153Beste heer, mevrouw,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen en bedanken U hiervoor.Na analyse van het dossier stellen wij vast dat onze diensten het nodige hebben besteld. Onze dienst planning met wisselstukken zal jullie contacteren in een korstmogelijke termijn voor een afspraak met deze wisselstukken die zojuist zijn toegekomen.Onze excuses voor het ongemak die men heeft ondervonden.Wij bedanken u voor uw medewerking en blijven tot uw dienst, mijnheer, mevrouw, met de meeste hoogachting.Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!

L. A.

Naar: VAILLANT

05/02/2024

BesteLees ik het juist dat de nodige stukken zijn toegekomen in jullie depot en dat we dan vandaag een afspraak kunnen inplannen ivm de herstelling asap?Alvast bedankt!

VAILLANT

Naar: L. A.

05/02/2024

O.Ref/CM-V10817153Beste heer, mevrouw,Onze diensten gaan U in een korstmogelijke termijn contacteren en zullen U een afspraak geven volgens de reeds gevulde planning en uw planning.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!

L. A.

Naar: VAILLANT

05/02/2024

BesteDat is me duidelijk, danku. Maar kan u antwoord geven op de vraag of de nodige stukken aangekomen zijn in jullie depot? Dat blijft nog een groot vraagteken. Bedankt!

VAILLANT

Naar: L. A.

05/02/2024

Beste heer, mevrouw,Zoals genoteerd in onze voorgaande mails, zijn de wisselstukken toegekomen. Dwz dat een afspraak kan ingepland worden met onze diensten.Met vriendelijke groeten,Lieve Klachtendienst medewerker Collaborateur service plainteVaillant Group Taking care of a better climatePhone +32 2 334 93 52www.vaillant-group.comVaillant Group - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos BelgiumThink green before printing!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform