Beste, Ik heb reeds telefonisch contact gehad met U en een email gestuurd naar de klantendienst.Wat u hieronder leest is een kopie van de email die ik U gestuurd heb :Ik heb een half uur geleden telefonisch contact gehad met 1 van u medewerkers. Ik heb een uitgebreid gesprek gehad dat ik niet tevreden was met het huidig systeem dat jullie hanteren. Het gaat dan dat het onmogelijk is om mijn ecocheques te kunnen gebruiken als de vervaldatum vd consumptiecheques eerder is. Ik vind dit heel hypocriet want op deze manier beslissen jullie hoe wij onze cheques moeten besteden en dat lijkt mij niet de bedoeling. Zij vertelde me wel dat er aanpassingen gaan gebeuren maar hier ben ik jammer genoeg niets mee. Ik heb namelijk een grote kortingsbon opgespaard bij brico en die vervaldatum is nu 07 februari. Ik wou in Brico dan ook ten alle tijde met mijn ecocheques betalen ( met de kaart van mijn partner weliswaar ). Onze consumptiecheques hebben wij al voor andere uitgaven gereserveerd maar dit is pas voor over enkele maanden ( uitgaven die nu niet besteed kunnen worden )Op u website staat letterlijk : Dit systeem helpt je om je cheques optimaal te gebruiken op basis van hun vervaldatum.Wel , ik kan u vertellen, U systeem pest mij enorm.Omdat ik vind dat ik niet de dupe hoef te zijn van een systeem dat pas geupdate gaat zijn nadat ik mijn ecocheques niet meer op een eficiente manier kan gebruiken wil ik dan ook graag mijn uitgaven die ik cash ga moeten betalen gerecupeerd zien.Ik heb meerdere voorstellen gedaan : mijn consumptiecheques tijdelijk blokkeren / ze transferen naar mijn kaart / de vervaldatum wijzigen.Mij lijkt het me dat er met een beetje goedwil van U best een mouw aan gepast kan worden.Ik neem geen nee als antwoord, heb leven is al oneerlijk en duur genoeg. Wachtend op een postief antwoordVan de Velde JeffreyP.S : ik heb al contact opgenomen met test aankoop maar die kunnen pas in actie schieten als er bewijs is van een geschil. Zoals ik al zei, ik ben niet van plan dit los te laten.