Terug

Geen vouchers ontvangen na betalling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: Edenred Belgium

20/09/2022

Beste,Zondag 18/09/2022 heb ik een bestelling gedaan voor Coolblue vouchers. Betaling is gegaan via Mastercard, maar heb nog altijd geen vouchers ontvangen, wel mail van betaling dat alles is orde is. Er staat geen knop om de vouchers te downloaden in de mail. Ik zou graag dat jullie het in orde brengen zo kan ik mijn bestelling verder zetten bij Coolblue.

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: P. M.

20/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: P. M.

26/09/2022

Hallo,Wees gerust, we zijn uw vraag niet vergeten (referentie: 1580921). Door de toestroom van berichten duurt het iets langer dan gewoonlijk voor we uw vraag kunnen beantwoorden. Gelieve ons niet meerdere berichten te sturen, want dat zou de verwerking ervan alleen maar vertragen.Bedankt voor uw geduld en uw begrip.Neem ondertussen een kijkje op onze FAQ.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Klachtenbox, 20 sep. 2022 12:30 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[7OD8M2-RGYP8] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE-Ekivita-User.[7OD8M2-RGYP8]

Edenred Belgium

Naar: P. M.

26/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform