Terug

Geen voorschotfacturen meer sinds juli

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Engie

17/10/2023

Beste , In Mei hebben wij een jaarafrekening ( kredietnota )ontvangen van ENGIE . Deze was echter niet correct gezien er geen rekening werd gehouden met de injectie van de zonnepanelen . Op 8 augustus kregen we dan een factuur om kredietnota te annuleren . Echter hebben we nog altijd geen nieuwe afrekening ontvangen . Wat me echter nog meer stoort is dat we in augustus, september en oktober ook geen voorschotfactuur hebben ontvangen . Ik heb ENGIE al verscheidene malen proberen te contacteren : telefonisch , whatsapp , mail .. telkens krijg ik hetzelfde antwoord . Het komt in orde binnen twee weken . We zijn ondertussen al meer dan 2,5 maand verder en probleem is nog steeds niet opgelost . Ik zou dus gewoon graag nieuwe gecorrigeerde jaarafrekening krijgen alsook voorschot facturen . Mvg Daisy

Berichten (3)

Engie

Naar: D. V.

18/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

D. V.

Naar: Engie

19/10/2023

Beste ,Bedankt voor het antwoord . Echter is het even veelzeggend als de antwoorden die ik al gekregen heb. Ik zou graag een termijn ontvangen tegen wanneer het in orde is . Tegen wanneer gaan jullie mijn slotfactuur corrigeren en wanneer mag ik terug voorschotfacturen ontvangen ? Dank uMvgDaisy

Engie

Naar: D. V.

23/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be,via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Faisant suite à votre demande via le système en ligne de Test Achats, nos services ont analysé votre demande et vous ont adressé une réponse circonstanciée (soit par courriel, par voie postale ou par téléphone). Nous espérons avoir répondu à vos attentes et vous remercions pour votre démarche.Nous restons toutefois à votre disposition pour tout complément d'information et vous invitons à nous contacter ultérieurement via notre sitewww.engie.be, via votre espace client ou via La Ligne Energie au numéro 078 35 33 33. Nos collaborateurs se feront un plaisir de vous répondre et de trouver avec vous une solution adéquate.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail.Cordialement,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 19 octobre 2023 18:37À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Geen voorschotfacturen meer sinds juli - (CPTBE01898556-72)Klacht - Geen voorschotfacturen meer sinds juli - (CPTBE01898556-72) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform