Terug

Geen voorschotfacturen meer sinds februari 2022

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. B.

Naar: Engie

20/06/2022

We hebben sinds 01 januari 2022 een nieuw contract bij Engie (3j vast). In januari hebben we nog een voorschotfactuur ontvangen maar nadien niets meer.Wanneer ik in mijn klantenzone ga kijken, staat het contract correct, er staat dat we niets meer moeten betalen, maar wanneer ik naar 'voorschotbedrag aanpassen' ga, dan krijg ik de melding 'dit contract is niet langer actief, er is geen voorschot aan gekoppeld'. Ik heb hiervoor al zeker 10x gebeld naar de klantendienst, een mail gestuurd (dossiernr 9013745934) waarvan ik bevestiging heb ontvangen, maar verder ook niets meer.Ondertussen zijn we juni en heb ik nog steeds niet gehoord.Er zijn door de overheid premies uitgereikt maar hoe kunnen wij nu nog weten of alles correct is of niet als we geen facturen ontvangen. We zijn ondertussen ten einde raad en hopen dat het via deze weg nu eindelijk opgelost geraakt. Hoe moeilijk kan het zijn!! Ik ben steeds vriendelijk en beleefd en heb respect voor iedereen, maar nu is de maat wel vol. Gelieve ons nog deze maand een correct voorschotfactuur te sturen en een compensatie zou hier ook zeker wel gepast zijn gezien de moeite die we hebben gedaan om te mogen betalen.

Berichten (2)

Engie

Naar: W. B.

20/06/2022

Beste mevrouw BleusTest Aankoop bezorgde ons uw klacht op 20 juni 2022 .Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaint Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document⚠️This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization.Be extra careful with hyperlinks and attachments.ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: W. B.

08/07/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform