We hebben sinds 01 januari 2022 een nieuw contract bij Engie (3j vast). In januari hebben we nog een voorschotfactuur ontvangen maar nadien niets meer.Wanneer ik in mijn klantenzone ga kijken, staat het contract correct, er staat dat we niets meer moeten betalen, maar wanneer ik naar 'voorschotbedrag aanpassen' ga, dan krijg ik de melding 'dit contract is niet langer actief, er is geen voorschot aan gekoppeld'. Ik heb hiervoor al zeker 10x gebeld naar de klantendienst, een mail gestuurd (dossiernr 9013745934) waarvan ik bevestiging heb ontvangen, maar verder ook niets meer.Ondertussen zijn we juni en heb ik nog steeds niet gehoord.Er zijn door de overheid premies uitgereikt maar hoe kunnen wij nu nog weten of alles correct is of niet als we geen facturen ontvangen. We zijn ondertussen ten einde raad en hopen dat het via deze weg nu eindelijk opgelost geraakt. Hoe moeilijk kan het zijn!! Ik ben steeds vriendelijk en beleefd en heb respect voor iedereen, maar nu is de maat wel vol. Gelieve ons nog deze maand een correct voorschotfactuur te sturen en een compensatie zou hier ook zeker wel gepast zijn gezien de moeite die we hebben gedaan om te mogen betalen.