Terug

Geen volledige vergoeding

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: LUFTHANSA

30/12/2023

Beste,Op vrijdag 22 december had ik een vlucht met Lufthansa van Salzburg naar Brussel met een tussenstop op Frankfurt. De vlucht van Salzburg naar Frankfurt had bijna 3 uur vertraging waardoor ik de aansluitende vlucht naar Brussel gemist heb. Ik kreeg een voucher voor een hotelovernachting en een maaltijd. De taxirit van de luchthaven naar het hotel en terug heb ik betaald (een keer 35€ en een keer 40€, heb de bonnetjes), mijn treinticket (26,80€) heb ik ook opnieuw moeten boeken (ik had de vrijdag een ticket online gekocht voor dezelfde dag maar aangezien ik pas de volgende dag op een andere vlucht werd geboekt telde dat ticket niet meer) heb ook een extra dag verlof moeten nemen want moest om 9 u werken op zaterdag 23 december. Van lufthansa heb ik voor dit alles 50€ terug gekregen. Ik heb hen een mail gestuurd om te vragen waarom ik niet alles terugkrijg maar geen antwoord... Ze hebben die 50€ wel snel betaald maar verder geen reactie meer

Berichten (1)

S. G.

Naar: LUFTHANSA

16/01/2024

Graag mij het volledige bedrag te betalen, zodat alle kosten die ik betaald heb vergoed zijn!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform