Terug

Geen verzendlabels ontvangen van DPD, ondanks online betaling, wel factuur ontvangen!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. H.

Naar: DPD Belgium

29/05/2024

Beste, Ik besteld via de DPD website enkele verzendingen, en betaald deze online. Ik kreeg de bevestigign, en factuur via mail, maar heb NOOIT enige verzendlabels aangekregen zodat ik de pakketten kon verzenden. Na talloze malen naar de helpdesk te hebben gebeld (30cent/min), en via online klachtenformulier de klacht heb verzonden= geen antwoord, geen oplossing, geen verzendlabels aangekregen. Ben al 2 dagen bezig dit op te lossen voor simpel 2 pakketten met 4 dozen die verzonden moeten worden ! Niks, geen verzending mogelijk. Spamfilter gecontroleerd,= niks ontvangen.Totale schade 26,24 eur+8,75eur=34,99eur. Maar ergste schade is: ik heb 2 dagen lang ettelijke uren gespendeerd om simpelweg verzendlabels te kunnen bekomen, Kosten voor de betaald helpdesk die niets heeft geholpen,+ kan de pakketten niet verzenden naar mijn klanten. Noodgedwongen een andere verzendservice moeten kiezen, en nog eens de verzending betalen.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: W. H.

30/05/2024

Beste Wim,We hebben uw klachtverzoek ontvangen via testaankoop, bedankt voor het melden van dit probleem. Het spijt ons dat u ondanks betaling en bevestiging de verzendlabels niet heeft ontvangen. Wij begrijpen dat u al contact heeft opgenomen met onze diensten. Op 29 mei rond 15.00 uur heeft u van onze collega de benodigde informatie ontvangen om een ??online klachtenformulier te starten bij onze partner Packlink, die verantwoordelijk is voor het aanmaken en bezorgen van de verzendlabels. DPD verzorgt alleen de bezorging van de pakketten en onze service heeft helaas geen inzicht in het tot stand komen van deze verzendlabels of andere aspecten als factuur en betalingen. Helaas kunnen wij als DPD geen klacht indienen bij Packlink, omdat alleen de opdrachtgever (met hetzelfde e-mailadres als de aankoop van labels) een claim kan indienen. U heeft aangegeven dat u een online klachtenformulier heeft ingediend, heeft u inmiddels een reactie ontvangen van onze partner? We vragen u geduld te hebben. We zijn ervan overtuigd dat u binnenkort van hen zult horen over uw verzoek.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u hierover vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.Wij wensen u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform