Beste, Ik besteld via de DPD website enkele verzendingen, en betaald deze online. Ik kreeg de bevestigign, en factuur via mail, maar heb NOOIT enige verzendlabels aangekregen zodat ik de pakketten kon verzenden. Na talloze malen naar de helpdesk te hebben gebeld (30cent/min), en via online klachtenformulier de klacht heb verzonden= geen antwoord, geen oplossing, geen verzendlabels aangekregen. Ben al 2 dagen bezig dit op te lossen voor simpel 2 pakketten met 4 dozen die verzonden moeten worden ! Niks, geen verzending mogelijk. Spamfilter gecontroleerd,= niks ontvangen.Totale schade 26,24 eur+8,75eur=34,99eur. Maar ergste schade is: ik heb 2 dagen lang ettelijke uren gespendeerd om simpelweg verzendlabels te kunnen bekomen, Kosten voor de betaald helpdesk die niets heeft geholpen,+ kan de pakketten niet verzenden naar mijn klanten. Noodgedwongen een andere verzendservice moeten kiezen, en nog eens de verzending betalen.