Terug

Geen vervangwagen voor herstelling onder fabrieksgarantie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Volkswagen - VW

10/08/2022

Beste wij hebben 13 maanden geleden een nieuwe volkswagen golf 8 gekocht in de nam in gent. Op 26/7 brandden de lichtjes dat er een storing was in het 12 en 48 volts elektronisch systeem. Volkswagen assistance gebeld die stuurden de VAB. Die zei dat hij binnen moest in de garage. De NAM was in congé, ik heb 6 officiële garages gebeld voor ik de auto ergend binnen kreeg:garage mertens in Sint-Niklaas. Daar duurde het een hele tijd voor de diagnose: de hulpbatterij moest vervangen worden onder garantie. Ik vroeg een reservewagen, die hadden ze niet. De hersteldatum bleef maar opschuiven. 2 weken later vertelde ze me eindelijk dat het goed kon zijn dat de auto pas tegen 31/8 hersteld zou zijn. Ik vroeg weer achter een reservewagen, weer hadden ze niets beschikbaar. Ik belde naar de nam, die konden mij niet helpen want de auto stond niet bij hen. Ik diende klacht in bij volkswagen en vroeg hen om te helpen voor een vervangwagen maar hun antwoord was vandaag dat ik gewoon moest wachten, dat ze niet konden helpen met een vervangwagen. Onze auto is nog maar 1 jaar oud en hij staat 5 weken binnen zonder er reservewagen. Dit is onze enigste auto, wij wringen ons al 2 weken in allerlei bochten om rond te geraken. Afspraken afzeggen, auto's lenen, liften vragen. Dat gaat zo niet verder. Dit is geen service van volkswagen, ze laten hun klanten in de kou staan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform