BesteIk kocht op 25/12 een nieuw abonnement aan. Ik wil de nadruk leggen op nieuw. Een verlenging is in mijn ogen het onmiddellijk activeren eens de termijn is verstreken. Mijn dochter had in 2021 een MOBIB kaart, maar omwille van een andere school en hun verplaatsing met de fiets hebben we dit niet meer verlengd. Vandaag is ze 16 en verplaatst zich vaak met de bus naar vrienden of op uitjes. Hoera, niet? Ik kocht het abonnement als NIEUW aan en kreeg na betaling een email dat het abonnement werd geactiveerd, maar de MOBIB kaart is niet meer in ons bezit. Ik heb hierna een mail gestuurd naar De Lijn om aan te geven dat we geen MOBIB kaart meer hebben gezien de verstreken termijn en de aankoop van het nieuwe abonnement graag een kaart wens. Ik kreeg hierop het onpersoonlijke mailbericht: Veronique (De Lijn)26 dec 2023 12:06 CETBeste Je dochter heeft al een MOBIB-kaart sinds 2021. Hierop is haar abonnement geladen tot en met 25 december 2024. Ze ontvangt geen nieuwe MOBIB-kaart.Met vriendelijke groetenVeroniqueDe LijnDit was 1 niet mijn vraag en 2 het abonnement is betaald, ik betaal ondertussen een lijnkaart omdat mijn dochter het abonnement niet kan gebruiken. De info op de site is onvolledig en ik wens een MOBIB kaart opgestuurd te krijgen. Dit is allesbehalve klantvriendelijkheid en je zou denken dat het openbaar vervoer aanprijzen toch een zekere erkenning zou mogen krijgen. Groet,Sabine Denolf