Terug

Geen verlaging voorschotfactuur mogelijk via mymega

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Mega

09/11/2021

Beste,ik ben 1 van de klanten met een vast contract (gas en elec) bij wie ongevraagd het voorschotfactuur met 60% is verhoogd door mega. Ondanks de berichten van Mega in de pers dat het mogelijk is om de voorschotten aan te passen via mymega slaag ik er niet in om dit te doen Bij klik op de knop voorschotfactuur aanpassen gebeurt er niets. Ik krijg ook nergens in mymega een keuze aangeboden ivm de verhoging van de voorschotten. Ik wil zelf kunnen beslissen in welke mate een verhoging nuttig is voor mij binnen de contractuele voorwaarden

Berichten (1)

Mega

Naar: J. V.

12/11/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Geachte klant,Hartelijk dank voor uw aanvraag: Klacht - Geen verlaging voorschotfactuur mogelijk via mymega - (CPTBE01394805-42)Het is in goede orde ontvangen door onze klantenservice. Deze spant zich in om u zo spoedig mogelijk te antwoorden.Antwoord gewoon op deze e-mail om aanvullende opmerkingen toe te voegen.In geval van urgentie, aarzelt u niet om contact met ons op te nemen via telefoonnummer 016/67.60.60 (ma-vr werkdagen: 9u-12u30 en 14u-17u).Met duurzame groeten,Maxime SonkesSales and CX DirectorMega (Power Online SA)Vaartstraat 167, 3000 Leuven-------------------------------------------------Klachtenbox, 9 nov. 2021 22:30 CET--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[OLODE0-03GZ] (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaardenanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7Cba33b9e46f8e4f844a4608d9a3c81adc%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637720902116941314%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=eNgsaFvePkSNnFY4RSj46OtlF8oT6b02swsTE5qLZ3c%3Dandreserved=0) (s:eur04.safelinks.protection.outlook.com/?url=%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacyanddata=04%7C01%7Cinfo%40mega.be%7Cba33b9e46f8e4f844a4608d9a3c81adc%7C7413f7eac81548339cbd5d77d40f0095%7C1%7C0%7C637720902116941314%7CUnknown%7CTWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0%3D%7C1000andsdata=YDWFDVxFs%2FK49JbL1LyQrTjgzeon0UCOJC%2BvwXwyNJE%3Dandreserved=0)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[OLODE0-03GZ]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform