Terug

Geen verbruikgegevens sinds 26 oktober 2024

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

R. V.

Naar: Luminus

10/01/2025

Beste Sinds mijn overgang op 26 oktober 2024 naar luminus voor electriciteit met dynamisch tarief heb ik 1 factuur gekregen van 74 euro evenwel zonder enige details over mijn verbruik. Ik kan ondanks meer dan 10 contactformulieren en meerdere telefoons geen enkel verbruik bekijken dus ik krijg altijd melding dat mijn verbruikgegevens niet beschikbaar zijn in de app van luminus. Fluvius bevestigde dat deze wel degelijk werden doorgegeven aan luminus! Graag hulp Mvg Verbeyst Rony Kapellelaan 410 Meise

Berichten (1)

Luminus

Naar: R. V.

10/01/2025

Beste heer Verbeyst, Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplantform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug. Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten, Quality Priority Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Friday, 10 January 2025 14:00 Aan: Priority priority@luminus.be Onderwerp: Geen verbruikgegevens sinds 26 oktober 2024 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform