Terug

Geen verbruik maar toch bijbetalen? Je reinste diefstal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: OCTA+

04/11/2023

Beste, ik heb tijdens de periode van 31/10/22- 25/9/23 totaal geen gas verbruikt. Toch durven jullie me 42,37 euro extra aanrekenen ookal is er geen verbruik geweest.Er worden oa distributiekosten voor gas aangerekend maar er is geen distributie geweest als er geen verbruik is.Maar voor electriciteit is de schande nog groter. Er is totaal geen verbruik geweest,want er liggen zonnepanelen op het dak die een voordeel zouden moeten opleveren.Maar op de factuur blijkt dat ik 553,58 euro mag betalen omdat ik zonnepanelen op mijn dak heb liggen?Wanneer gaan consumenten eens beginnen reageren op deze legale diefstal van deze maatschappijen?Ongelofelijk hoe wij als consumenten gerold worden en geen enkele instantie heeft het fatsoen om er iets aan te doen.Wie kan dit blijven betalen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform