Terug

geen verantwoordelijkheid nemen voor administratieve fout

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. H.

Naar: De Blauwe Vogel

02/04/2022

Wij hebben via De Blauwe Vogel een cruise geboekt naar de Emiraten. Vooraf kregen we de melding dat De Blauwe Vogel voor alle klanten de door MSC vereiste coronaverzekering zou afsluiten.Echter ter plaatse bleek dat De Blauwe Vogel deze voor ons niet had afgesloten. MSC gaf ons geen toestemming om in te schepen en we zaten 6 uur lang vast in de terminal. We konden niemand bereiken bij De Blauwe Vogel. We hebben alles zelf moeten regelen. Dankzij de hulp van MSC en de touroperator zijn we na lang wachten in een snikhete terminal zonder eten of drinken, uiteindelijk toch aan boord geraakt. Hoewel wij De Blauwe Vogel onmiddellijk op de hoogte gebracht hebben dat we omwille van hun administratieve fout niet mochten inschepen, heeft De Blauwe Vogel ons niet gecontacteerd, noch tijdens de reis, noch bij thuiskomst. Pas toen we 2 weken na thuiskomst zelf e-mails gestuurd hebben, hebben we na de 2de e-mail eindelijk reactie gekregen. Daarin schoof De Blauwe Vogel alle verantwoordelijkheid door naar zijn leveranciers, terwijl we de reis bij de Blauwe Vogel geboekt hebben. Wij hebben een hele dag geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten op het schip, hebben 2 maaltijden gemist, hebben zelf drinkwater moeten aankopen in een automaat in de terminal en konden, moe van de reis, geen gebruik maken van onze kajuit. De Blauwe Vogel wil deze schade niet compenseren. E-mails van zaakvoerder Trudo Carlier waren steeds onprofessioneel en onbeschoft.

Berichten (2)

De Blauwe Vogel

Naar: B. H.

06/04/2022

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be

De Blauwe Vogel

Naar: B. H.

06/04/2022

Beste klant,We hebben je mail in goede orde ontvangen, waarvoor dank.Ontvangen mails worden doorgestuurd naar de bevoegde collega, die je hierover verder zal contacteren.We trachten steeds binnen de 2 dagen te reageren op de ontvangen mail.Echter zijn er soms uitzonderingen, waardoor het iets langer kan duren dan voorzien.(we trachten de wachttijd uiteraard steeds te beperken)Mogen we je daarom vragen om jouw mail zeker niet opnieuw door te sturen wanneer het antwoord wat op zich laat wachten,Daar dit de communicatie alleen maar zou vertragen. Je kan erop rekenen dat je steeds een antwoord zal ontvangen.Bedankt voor het vertrouwen en tot binnenkort.Met vriendelijke groeten,De Blauwe VogelLuikersteenweg 623800 SINT-TRUIDENT: +32 (0) 11 705 500www.deblauwevogel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform